آدرس فروشگاه فلزیاب

آدرس فروشگاه فلزیاب

آدرس فروشگاه فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب در بازار جهانی :

خرید و فروش فلزیاب در مارکت های جهانی یک کار روزمره و عادی می باشد و کاوشگران می توانند با مراجعه به فروشگاه های واسط یا مارکت های خود کمپانی های تولید کننده فلزیاب یا گنج یاب مورد نظر خود را خریداری کنند. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که با تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته محبوبیت خاصی در میان کاوشگران بدست آورده اند. اما مسئله فروش فلزیاب در ایران بخاطر محدودیت های قانونی که دارد بسیار متفاوت می باشد و همیشه مشکلاتی را برای کاوشگران داشته است. به خاطر وجود محدودیت های موجود نیز مراکز فروش معتبری نیز در بازار داخلی وجود ندارد.

آدرس فروشگاه فلزیاب
آدرس فروشگاه فلزیاب

برترین تولید کنندگان فلزیاب خارجی :

  • Minelab
  • OKM
  • LORENZ
  • Fisher
  • Delta Pulse
  • Teknetics
  • XP Metal Detectors
  • Bounty Hunter

قیمت انواع دستگاه فلزیاب :

قیمت فلزیاب در بازار جهانی واسته به عوامل متعددی مانند مدل فلزیاب ، امکانات دستگاه ، کشور و کمپانی سازنده ، عمق کاوش فلزیاب ، دقت و حساسیت و… است. قیمت فلزیاب در کشور های خارجی تقریبا ثابت یعنی همان قیمتی که شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته اند به طور مستقیم یا از طریق مارکت های دیگر به فروش می روند اما در بازار داخلی دستگاه های خارجی با خاطر واردات غیر قانونی قیمت ها متفاوت می باشد و اکثرا به وسیله دلالان بازار با قیمت بالایی به فروش می روند با اینکه فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

آدرس فروشگاه فلزیاب :

علاوه بر شرکت های خارجی که در این زمینه فعالیت می کنند برخی شرکت های داخلی هم هستند که انواع دستگاه های فلزیابی و گنج یابی را تولید میکنند. شرکت IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب در ایران است که انواع سیستم ها را با کیفیت بالا تولید و با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند. این شرکت دارای نمایندگی در سراسر ایران می باشد و انواع فلزیاب تصویری ، مگنومتر ، پالسی ، آنتن راداری ، حفره یاب را به فروش می رساند. مزیت خرید از محصولات IKPV گارانتی معتبر یک ساله ، خدمات پس از فروش 10 ساله و ارسال رایگان می باشد.

 

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – معالی آباد – دینکان –  خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب