اجاره فلزیاب در همدان

اجاره فلزیاب در همدان

اجاره فلزیاب در همدان

آشنایی با تاریخچه همدان :

قبل از اینکه به بحث اجاره فلزیاب در همدان بپردازیم ، کمی در مورد تاریخچه باستانی همدان صحبت کنیم و از دلایل وجود دفینه های ارزشمند در این شهر پرده بر داریم. همدان به پایتخت تاریخ و تمدن ایران مشهور است. شهر همدان به عنوان اولین پایتخت شاهنشاهی ایران که در زمان ماد ها شکل گرفته است. علاوه بر آن در دوره های سلجوقیان ، اشکانیان ، ساسانیان ، هخامنشیان نیز به عنوان پایتخت بوده است. این سابقه تاریخی باعث شده است تا همدان را به یکی از مخازن گنجینه های ارزشمند و تاریخی تبدیل کند. همین موضوع باعث شده است تا کاوشگران زیادی برای کشف دفینه ها به این شهر روی بیاورند.

اجاره فلزیاب در همدان
اجاره فلزیاب در همدان

مکان های تاریخی استان همدان :

  • غار علیصدر :

این غار به عنوان طولانی غار آبی جهان مشهور است. غار عليصدر در ارتفاعات ساري قيه ( صخره زرد)‌ قرار دارد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر همدان شناخته می شود.

  • سنگ‌نوشته‌های گنج‌نامه : 

این سنگ نوشته از دوران داریوش و خشایارشای هخامنشی در دل صخره های کوه الوند قرار دارند. این نوشته ها در سه ستون 20 سطری به سه زبان مختلف پارسی باستان، بابلی و عیلامی قدیم حکاکی شده اند.

 

  • تپه هِگْمَتانه :

همگمتانه یک شهر کهن و به عنوان نخستین پایتخت ایران می باشد که توسط قوم اریایی ماد ها بنا شده اند. دیااکو پس از اینکه هگمتانه را به پایتختی خود برگزید، تصمیم به ساخت کاخی عظیم و مستحکم، به صورت هفت قلعهٔ تو در تو، گرفت. به طوری که کاخ پادشاهی و خزانه، در درون قلعهٔ هفتم قرار داشته باشند.

اجاره فلزیاب در همدان :

اجاره فلزیاب یکی از مباحثی داغ در بازار فلزیابی می باشد. زیرا کاوشگران زیادی هستند که توانایی خرید دستگاه را به هر دلیلی ندارند و می خواهند با اجاره دستگاه به موفقیت برسند. شرکت IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران برای راحتی کاوشگرانی که بنا به دلایلی توانایی خرید دستگاه را ندارند ، اقدام به اجاره فلزیاب به مشتریان خود کرده است. این شرکت دارای نمایندگی در سراسر ایران و از جمله همدان می باشد. بنابراین کاوشگرانی که قصد اجاره فلزیاب را دارند می توانند با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا در مورد نحوه خرید راهنمایی شوند. همچنین می توانید به آدرس درج شده در زیر به صورت حضوری مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را پس از تست تحویل بگیرید.

 

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب