برترین فلزیاب نقطه زن

برترین فلزیاب نقطه زن موجود در بازار

برترین فلزیاب نقطه زن موجود در بازار

از فلزیاب های نقطه زن برای کاوش محل دقیق اهداف استفاده می کنند. این فلزیاب های عمق کاوش زیادی ندارند و به طور معمول طول آن ها حدود 30 سانتی متر می باشد و تا عمق 20 تا 30 سانتی متر را می توانند کاوش کنند. فناوری ساخت این نوع فلزیاب ها در دو نوع PI و VLF می باشند. در اکثر موارد به عنوان یک فلزیاب مکمل مورد استفاده قرار می گیرد تا با تعیین محل دقیق هدف از حفاری های بی مورد جلوگیری شود.

هدف اصلی این فلزیاب ها جلوگیری از هدر رفتن وقت و هزینه کاوشگر می باشد. این دستگاه ها بعضی اوقات با نام پروب(Probe) نیز شناخته می شوند. این فلزیاب های نقطه زن توانایی تشخیص محل دقیق اهداف را با دقت یک انچ را دارند. وظیفه اصلی این دستگاهها که گاها تحت عنوان پروب ( probe ) نیز شناخته میشوند جلوگیری از هدر رفت وقت کاوشگر است. این فلزیاب های نقطه زن میتوانند محل اهداف را با دقت یک اینچ تشخیص دهند.

بعد از هشدار دادن فلزیاب شما باید با این فلزیاب نقطه زن محل را بررسی کنید و اگر این فلزیاب نیز هشدار داد پس هدف در سطح خاک قرار دارد در غیر این صورت باید برای پیدا کردن آن حفره ای عمیق تر را حفر کنیم. فاکتور های زیادی در انتخاب یک فلزیاب به عنوان برترین فلزیاب تاثیر گذار می باشند و ما برای انتخاب آنها عواملی همچون قیمت ، حساسیت و دقت قابل تنظیم ، مدت زمان شارژدهی ، نوع سیستم هشدار ، کیفیت ساخت و … را مد نظر قرار دادیم و 5 فلزیاب نقطه زن برتر را بر اساس این معیار ها انتخاب نمودیم.

برترین فلزیاب نقطه زن به انتخاب کارشناسان ما :

  • Garrett Pro-Pointer II
Garrett Pro-Pointer II
Garrett Pro-Pointer II
  • XP Mi-6
برترین فلزیاب نقطه زن
برترین فلزیاب نقطه زن
  • Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
  • Makro Pointer
Makro Pointer
Makro Pointer
  • White’s TRX Bullseye
برترین فلزیاب نقطه زن
برترین فلزیاب نقطه زن
  • Nokta RS

 

Nokta RS
Nokta RS

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، ،  ، ، ، ، ، ، تعمیر فلزیاب ، ، اجاره فلزیاب ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب اصفهان فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب