برترین گنج یاب ایرانی

برترین گنج یاب ایرانی

برترین گنج یاب ایرانی موجود در بازار

[alert style=”warning”]

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز: شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی       شماره تماس : 09120043750

[/alert]

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب زیادی توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فرد خورد می باشند. شاید تنها تفاوت بارز بین دستگاه فلزیاب و گنج یاب این می باشد که گنج یاب ها قابلیت تفکیک فلزات با ارزش مانند طلا و … را از فلزات بی ارزش مانند آهن را دارند. هر کدام از این دستگاه ها مشتریان و کاربرد های خود را دارند. گنج یاب ها در ایران دارای مشتریان زیادی می باشد و دلیل آن نیز وجود گنجینه ها و دفینه های زیادی می باشد که در ایران می باشد.

برترین گنج یاب ایرانی
برترین گنج یاب ایرانی

معرفی برترین تولید کننده دستگاه فلزیاب در ایران :

شرکت IKPV بزرگترین و برترین تولید کننده دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در ایران و خاورمیانه می باشد که چند دهه تجربه در زمینه فلزیابی دارد. این شرکت همواره محصولاتی با با کیفیت و کارایی بالا را به بازار عرضه می کند. محصولات تولیدی این شرکت در کاربرد ها و زمینه های مختلف طراحی و تولید می شود.  دستگاه های گنج یاب این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و مناسب کاوش گنجینه های باستانی و سکه های قدیمی می باشد.

تمامی محصولات این شرکت با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود. در ادامه به معرفی برترین گنج یاب ایرانی که از محصولاتی تولیدی این شرکت می باشد که در مقابل محصولات مشابه خارجی از راندمان و کارایی بهتری برخوردارند.

معرفی برترین گنج یاب ایرانی :

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب خارجی و ایرانی  با کارشناسان ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب