بررسی فلزیاب Fisher F44

بررسی فلزیاب Fisher F44 محصول آمریکا

بررسی فلزیاب Fisher F44 محصول آمریکا

فلزیاب Fisher F44 به طور خاص طراحی شده است و مدل ارتقاء یافته F4 می باشد. فلزیاب Fisher F4 یک فلزیاب مبتدی که دارای حداقل امکانات است برای آشنایی بهتر با این فلزیاب می توانید اینجا کلیک کنید. اما در این مطلب به بررسی فلزیاب Fisher F44 می پردازیم و قابلیت ها و نقاط ضعف و قدرت آن نقد و بررسی می کنیم.

بررسی فلزیاب Fisher F44
بررسی فلزیاب Fisher F44

نقد و بررسی فلزیاب Fisher F44 :

این فلزیاب یکی از محصولات خوب شرکت Fisher می باشد و به اندازه کافی است تا نگاهی دقیق تر به F44 داشته باشیم و ببینیم آیا واقعا قدم در مسیر درست همراه با پیشرفت است یا نه. وزن این دستگاه فقط کمی بیش از دو پوند است و این باعث می‌شود که برای کاوش های طولانی‌ بسیار عالی باشد چون بعید است که خسته شوید.

طراحی و ظاهر فیشر F44 :

برای شروع کار شما نیاز دارید که این دستگاه را روی هم سوار کنید چون در قطعات مختلف به شما تحویل داده می شود. بر خلاف بسیاری دیگر از دستگاه های فلزیاب، این واقعا نیاز به کمک یک ابزار دارد. به طور خاص، شما زمان بیشتری را برای تنظیم F44 نسبت به F4 نیاز دارید. البته این تنها چیزی نیست که این دو فلزیاب باهم اختلاف دارند. عنصر قابل‌ توجه دیگر ، سیم‌ پیچ ضد آب ۱۱ اینچی بیضوی شکل است . این سیم‌ پیچ به طور ایده‌آل برای سازگاری با مناطق کوچک‌ تر شکل گرفته و دقت بیشتری در جمع کردن اشیا دارد. این سیم‌ پیچ مقاوم است و می تواند در زیر آب فرو برود.

F44 یک فلزیاب ضد آب :

این فلزیاب ضد آب است و حتی زمانی که باران می‌بارد ، می‌تواند عملکرد داشته باشد. تنها مشکل این است که نمی‌تواند زمان زیادی را در آب بگذراند یا زیر آب باقی بماند. حتی جک هدفون را می توان با پوشش لاستیکی پنهان کرد تا از ورود رطوبت و سایر ذرات جلوگیری شود. نمایشگر F44 بزرگتر از F4 است. به این ترتیب، این فلزیاب در واقع به طراحی F22 نزدیک تر است و ساختار و تتنظیمات مشابه دارند. صفحه نمایش بزرگتر به این معنی است که کاربر قادر به مشاهده مقدار بیشتری از اطلاعات است و می تواند دقت تشخیص را افزایش می دهد.

Fisher-F44
Fisher-F44

دکمه‌ها و حالت‌ های فلزیاب Fisher F44 :

 جعبه کنترل این فلزیاب بسیار شبیه به فلزیاب F22 می باشد. آن‌ها کلیدهای مشابهی از جمله دکمه روشن / خاموش ، حالات جستجو، نقطه زنی، انتخاب و منو دارند. با این حال F۴۴ یک چیز اضافی دارد  و آن دکمه بالانس زمین است . Fisher F44 شامل چهار حالت جستجو مختلف است که می‌توانید یکی را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

fisher f44 control box
fisher f44 control box
  • Jewelry Mode (حالت جواهر) – این زمانی است که تمام اشیا آهنی در حین جستجو نادیده گرفته می‌شوند و فقط قابلیت کشف جواهرات را دارد.
  • Coin Mode (حالت سکه) – هنگامی که این حالت فعال می شود، فویل و آلومینیوم رد می شوند و توسط دستگاه شناسایی نمی شوند.
  • Artifact Mode (حالت مصنوعی) – در این حالت ، همه دسته‌ های هدف فعال شده‌اند. این به این معنی است که در حالی که دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد هیچ یک از این مواد باقی نمانده است.
  • Custom Mode (حالت سفارشی) – با حالت سفارشی، تنظیمات توسط کاربر برنامه ریزی شده است.
  • All metal mode (حالت تمام فلزات) – هر نوع فلزی را شناسایی کنید.

F44 دارای حساسیت بیشتر نسبت به F22 است. با این دستگاه ، دامنه بین ۱ تا ۲۰ است و تعداد بیشتری تنظیمات برای کاربران ارایه می‌دهد.

ویژگی‌ ها و عملکرد فلزیاب فیشر F۴۴ :

رتبهنیمه حرفه‌ایتعداد مدل جستجو5
تکنولوژی VLF - تک فرکانس نوع مدل جستجوهمه فلز / سکه / مصنوعی/ سفارشی
فرکانس‌ها19 کیلوهرتزشاخص عمقبله
تعداد فرکانس 1بالانس زمیندستی
سایز کویل 11قابلیت نقطه زنیبله
نوع کویلDDنوع صفحه نمایشLCD
VDIبلهنوع باطریدارای 2 باطری استاندارد AA
وزن دستگاه1 کیلوگرم

ویژگی های متعددی وجود دارد که باعث می شود F44 بسیار بیشتر از F4 شناخته شود. یکی از اینها 9 بخش شناسه هدف است. این 9 بخش نه تنها دیداری بلکه عددی نیز هستند. آن‌ها شاخصی از شناسه های هدف احتمالی هستند که از ۱ تا ۹۹ متغیر است. همه مواد در دسته بندی های خودشان قرار دارند. وقتی دسته بندی نشان داده می شود، احتمال زیاد دستگاه مواد خاصی را شناسایی کرده است. یکی از مزیت‌ های این فلزیاب واکنش سریع است. این تنها آخرین شی تشخیص داده شده را نشان می دهد و اغلب حافظه خود را در عرض چند ثانیه پاک می‌کند. این ثابت می کند که هنگام جستجو در مناطقی که اشیاء ممکن است کاملا نزدیک به یکدیگر باشند مفید باشد. به ویژه اگر اهداف با کیفیت خوب با مواد خرد شده مخلوط شوند.

مزایا و معایب فیشر اف 44 :

مزایا :

  • طراحی کاملا ضد آب
  • سیم‌ پیچ ضد آب
  • بالانس زمین
  • افزایش حساسیت
  • شناسه هدف تصویری و بصری
  • وزن بسیار سبک

معایب :

  • دارای قیمت تقریبا بالا
  • زمان تقریبا زیاد برای راه اندازی

 

منبع : thedetectorist.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب