Land Ranger

بررسی فلزیاب Land Ranger

بررسی فلزیاب Land Ranger

در این مقاله قصد داریم به بررسی فلزیاب Land Ranger بپردازیم و آن را از نظر عملکرد و کارایی بررسی کنیم. آیا به دنبال دستگاه فلزیابی هستید که شانس خود را برای کشف گنجینه ها و دفینه ها عالی افزایش دهید؟ این فلزیاب برای تعیین دقیق محل کوچک‌ترین اهداف با دقت باور نکردنی طراحی شده‌ است. اگر به دنبال یک گنج یاب قدرتمند و در عین حال سبک‌ وزن هستید ، به این Land Ranger دارید. این فلزیاب یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است , چرا که بهترین ویژگی‌ها و طرح‌ ها را ارائه می‌دهد .

بررسی فلزیاب Land Ranger
بررسی فلزیاب Land Ranger

نقد و بررسی فلزیاب Land Ranger :

اگر می‌خواهید به گنجینه های زیر زمین دست پیدا کنید باید یک دستگاه گنج یاب داشته باشید. یک گنج یاب عالی با عملکرد بالا تنها راه یافتن اهداف پنهان می باشد. همه ما درک می‌کنیم که همه فلزیاب ها ارزان نیستند و همه آن‌ ها نتایج استثنایی را ارایه نمی دهند. اگر شما یک کاوش مبتدی هستید و یا به دنبال جایگزین جدیدی برای دستگاه خود هستید ما Land Ranger برای شما پیشنهاد می دهیم. فلزیاب Land Ranger یک محصول بسیار محبوب از شرکت Bountry Hunter است و با هفت حالت از پیش تنظیم‌شده که می‌تواند در انواع شرایط استفاده شود.

مشخصات فنی فلزیاب Land Ranger :

وزن دستگاه1.3 کیلوگرمشناسه هدف0-99
ضداببلهکویل 11 اینچ
باتری9 ولت قلیاییصفحه نمایشLCD
فرکانس کاری7.69kHz حالت تفکیکحرکتی - غیر حرکتی

بعد از اینکه حالت پیش فرض خود را انتخاب کردید، تفکیک پیشرفته این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید تمام ناخواسته را لغو کنید. با صفحه نمایش شناسه هدف  شما یک ایده واضحی از آنچه با دستگاه کشف کرده اید دریافت می کنید. کتابخانه اشکال گرافیکی بسیار بزرگ است ، بنابراین ردیاب می‌تواند چیزهایی مانند سکه ، قطعات فلزی ، گلوله و قوطی نوشابه را مشخص کند و تصویری از آن بر روی صفحه نمایش LCD نشان دهد.

 

مزایا و معایب این فلزیاب :

مزایا :

  • ساده برای استفاده : استفاده از دستگاه پیشرفته بسیار دشوار است ، اما Land Ranger یک منوی آسان با هر دو فرمان صوتی و تصویری دارد .
  • بسیار حساس :  این که آیا شما می خواهید تجربه شنیدن انواع مختلف صدا ها را داشته باشید و یا فقط می خواهید در زمانی که چیزی بزرگتر و خوب پیدا شده هشدار داده شود، می توانید حساسیت دستگاه را از مقیاس 1 تا 10 تنظیم کنید.
  • کویل ضدآب : می توانید در آب و سواحل با سیم‌ پیچ ضد آب کاوش کنید. شما می توانید کویل ها را در مدل 8 یا 11 اینچ دریافت کنید و هر دو ضد آب هستند.

معایب :

  • گران قیمت : این دستگاه دارای قیمت بالایی می باشد و برای افراد مبتدی مناسب نمی باشد.
  • در خاک های معدنی و نمک دار دارای عملکرد پایین و بی ثبات می باشد. دسته فلزیاب به دو بخش تقسیم می شود نه به سه بخش.

 

خلاصه نقد و بررسی :

این فلزیاب از قدرت و حسایست بالایی برخوردار می باشد و یکی از بهترین محصولات شرکت Bounty Hunter است. همچنین به راحتی می توانید در سواحل و زیر آب کاوش کنید. اما تنها دلیلی که می تواند شما را از خرید آن باز دارد قیمت بالای دستگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب