بهترین فلزیاب در ایران

بهترین فلزیاب در ایران

خرید بهترین فلزیاب در ایران هدف هر کاوشگری است که می خواهد در پیدا کردن گنج و دفینه به موفقیت برسد. اما بهترین دستگاه فلزیاب مناسب برای گنج یابی چه دستگاهی است و چه امکانات و قابلیت هایی باید داشته باشد؟ وقتی موضوع پیدا کردن گنج در ایران است باید این را در نظر بیرید که با اهدافی روبرو هستید که در عمق در بالا قرار دارند و اکثرا هم در مناطق کوهستانی هستند. پس بهترین انتخاب برای هر فردی باید بر اساس شرایط محل کاوش صورت بگیرد.

نحوه انتخاب فلزیاب مناسب کار :

وقتی قصد پیدا کردن بهترین دستگاه گنج یاب بازار را دارید ، کار بسیار راحتی را نخواهید داشت زیرا بازار داخلی پر از دستگاه های خارجی و ایرانی می باشد که هر یک کارایی و عملکرد خود را دارد. بنابراین برای اینکه بتوان انتخابی درست و اصولی را کرد باید بر اساس فاکتور هایی خرید خود را انجام دهید. فاکتورهایی همچون قیمت فلزیاب ، دیزاین و طراحی دستگاه ، قدرت سخت افزاری ، طراحی نرم افزاری ، موارد به کار رفته در ساخت و بسیاری از موارد دیگر.

بهترین فلزیاب در ایران
بهترین فلزیاب در ایران

ویژگی هایی که باید از بهترین فلزیاب موجود در ایران انتظار داشت :

  • عمق کاوش: حداقل عمق نفوذ دستگاه باید 3 متر باشد
  • تکنولوژی ساخت: یکی از مهمترین فاکتور های دستگاه برای کار در ایران جهت پیدا کردن دفینه ، این است که باید دارای تکنولوژی القاء پالسی باشد زیرا سیستم های VLF عمق نفوذ بالایی ندارند.
  • قدرت تفکیک فلزیاب: منظور از قدرت تفکیک این است که دستگاه فلزیاب قادر باشد تا پس از کشف یک هدف جنس هدف را نیز تعیین کند یعنی به زبان ساده مشخص کند که هدف یافت شده فلز با ارزش است یا فلز بی ارزش.
  • تصویری بودن فلزیاب : استفاده از سنسور های پیشرفته جهت اسکن زمین به منظور تشخیص ورودی ها ، اتاقک ها و … می تواند کمک بسیار زیادی به اپراتور کند.
  • قیمت فلزیاب : قیمت دستگاه همیشه برای کاوشگان مهم می باشد ولی همیشه ارزان یا گران قیمت بودن دستگاه دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست.
  • تنظیمات فلزیاب :  یک دستگاه فلزیاب حرفه‌ای باید دارای تنظیماتی باشد که آزادی عمل بیشتری را به اپراتور فلزیاب بدهد.
  • تکنولوژی به کار رفته در کویل فلزیاب : اندازه کویل و همچنین تکنولوژی ساخت آن و نوع سیم پیچ آن تاثیر مستقیمی بر روی عمق کاوش و دقت دستگاه فلزیاب دارد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

چند نمونه از بهترین فلزیاب در ایران :

برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب