بهترین فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب پالسی

همیشه انتخاب بهترین ها از بین برترین مارک های بازار جهانی کار مشکلی می باشد. زیرا امروزه پیشرفت تکنولوژی دست تولید کنندگاه دستگاه فلزیاب را باز گذاشته است تا با بهره گیری از بهترین متد های جهانی محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. سیستم هایی که به طور معمول در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، سیستم VFL , PI می باشد. هر کدام از این تکنولوژی ها دارای کاربرد ها و قابلیت هایی می باشد. مثلا عمق کاوش در سیستم های VLF  بسیار ضعیف می باشد ولی در سیستم های پالسی عمق کاوش قابل ملاحظه ای دارند. استفاده از هر یک آن ها بستگی به هدف کاوشگر دارد. در ادامه می خواهیم در مورد بهترین فلزیاب پالسی صحبت کنیم.

بهترین فلزیاب پالسی
بهترین فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب پالسی :

همانطور که اشاره کردیم فلزیاب های پالسی به خاطر عمق کاوش بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته یک فلزیاب به صرف اینکه عمق کاوش بالایی دارد فلزیاب خوبی محسوب نمی شود. فاکتور های زیادی در انتخاب بهترین فلزیاب وجود دارد که شامل عمق کاوش ، قدرت تفکیک فلز ، حساسیت ، بالانس زمین ، فرکانس کاری ، نوع سیستم می باشد. فلزیاب های با سیستم کاری PI توسط چندین کمپانی معروف خارجی مانند ماینلب ، لورنز ، او کا ام تولید می شود و در ایران نیز شرکت IKPV دستگاه های خود را با تکنولوژی PI تولید می کند.

برترین فلزیاب پالسی خارجی :

در بین کمپانی های خارجی که فلزیاب پالسی نیز تولید می کنند ، کمپانی ماینلب و لورنز پیشتاز می باشند و محصولات این کمپانی ها در بین کاوشگران ایرانی نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از محصولات شرکت آلمانی لورنز به فلزیاب های سری DEEPMAX می توان اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در بین محصولات شرکت استرالیایی ماینلب نیز فلزیاب جی پی زد 7000 و سری فلزیاب جی پی ایکس را می توان در لیست برترین های پالسی قرار دارد.

برترین فلزیاب پالسی ایرانی :

همان طور که اشاره کردیم شرکت IKPV یکی از شرکت هایی می باشد که چند دهه است در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کند. اکثر سیستم های تولید این شرکت پالسی می باشد که از کیفیت ساخت و کارایی بسیار خوبی برخوردار هستند. فلزیاب اشنایدر و فلزیاب لئوپارد که توسط این شرکت تولید شده از جزو برترین فلزیاب های پالسی موجود در بازار می باشد. این فلزیاب ها از سیستم پالسی تصویری بهره می برد که کاوشگر را از خرید دستگاه های اضافی بی نیاز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب