بهترین گنج یاب در ایران

بهترین گنج یاب در ایران

بهترین گنج یاب در ایران

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین گنج یاب در ایران بپردازیم ، اما همان طور که می دانید بهترین یک لغت نسبی می باشد و ممکن است که در شرایط مختلف نتیجه متفاوتی دهد. انتخاب بهترین در مورد فلزیاب ها مانند هر کالای دیگه ای مشکل می باشد و باید بر اساس فاکتور هایی این انتخاب انجام شود. در بازار داخلی گنج یاب های زیادی توسط کاوشگران استفاده می شوند که هم تولید داخل می باشد هم محصول کمپانی های خارجی می باشد. هر یک از این دستگاه ها دارای قابلیت ها و کارایی های خاص خود می باشند. بنابراین در انتخاب بهترین فلزیاب باید نکاتی از جمله قیمت دستگاه گنج یاب ، عمق کاوش فلزیاب ، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه ، سازگاری با محیط های مختلف کاوش ، چند کاربرد بودن دستگاه و … را مد نظر قرار داد.

بهترین گنج یاب در ایران
بهترین گنج یاب در ایران

گنج یاب خارجی یا ایرانی ؟

اگر بخواهید دستگاهی را خریداری کنید انتخاب شما کدام است؟ فلزیاب ایرانی یا خارجی ؟ متاسفانه یک باور قدیمی که در بین ما ایرانیان وجود دارد و شاید بتوان گفت به دلیل برخی از مسائل نیز تا حدودی درست است این است که دستگاههای تولید خارج بسیار بهتر و با کیفیت تر از نمونه داخلی هستند اما باید گفت که واقعیت چیز دیگری است! در اینکه برخی کشور های اروپایی از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته تر از کشور ما هستند شکی نیست ، اما در زمینه دستگاه های فلزیاب موضوع بر می گردد به عملکرد و کارایی دستگاه ها در خاک ایران. همان طور که می دانید فلزیابی در کشور های اروپایی بیشتر جنبه تفریحی دارد و کاوشگران به دنبال کشف سکه یا تکه های طلا در سطح زمین هستند.

چرا خرید گنج یاب ایرانی بهتر از خارجی می باشد:

بر همین اساس اکثر دستگاهی های خارجی عمق کاوش زیادی ندارند و بیشتر تمرکز خود را بر روی قدرت تفکیک دستگاه گذاشته اند. اما این موضوع در داخل کشور بالعکس می باشد. زیرا ایران به عنوان دومین کشور باستانی و پر تمدن در دنیا شناخته می باشد. بر همین اساس خاک ایران پر از دفینه و گنجینه های ارزشمندی است که سالیان طولانی دفن شده اند و با تغییرات محیطی در عمق بالایی قرار گرفته اند. بنابراین برای کشف آن ها نیاز به گنج یابی داریم عمق کاوش بالایی داشته باشد.

موضوع دیگر بحث معدنی بودن خاک ایران می باشد که باعث خطا در دستگاه ها می شود که در این مورد گنج یاب های پالسی عملکرد بسیار بهتری از سیستم های VLF دارند. اما موضوع بعدی که باعث می شود تا خرید گنج یاب های خارجی را به شما پیشنهاد نکنیم این است که به خاطر محدودیت های قانونی داخلی و به دلیل شرایط خاص اقتصادی ایران و تحریم های بین المللی شرکت های خارجی در ایران نمایندگی نداشته و خدمات پس از فروش ارائه نمیدهند. بنابراین در موقع خرابی دستگاه خارجی ، نه قطعه ان پیدا می شود و نه امکان تعمیر آن وجود دارد.

معرفی بهترین گنج یاب در ایران :

همان طور که قبلا گفتیم انتخاب بهترین دستگاه باید با بررسی فاکتور های صورت بگیرید، بنابراین با توجه به تحقیقات کارشناسان و بهره مندی از تجربیات کاوشگران حرفه ای و تست دستگاه های موجود در بازار داخلی اعم از خارجی و ایرانی توانسته اند بهترین فلزیاب های بازار را از نظر عملکرد و کارایی شناسایی کنند که به صورت زیر می باشد:

بهترین گنج یاب های ایرانی :

برترین گنج یاب های خارجی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب