تست فلزیاب در خاک

تست فلزیاب در خاک و روش های اصولی آن

تست فلزیاب در خاک و روش های اصولی آن

کارهای لازم قبل از شروع تست فلزیاب در خاک 

برای شروع کار باید گودال یا چاله به عمق مورد نظرحفر می کنیم به طور مثال 2 متر سپس از انتهای چاله تست به متراژ مورد نظر مثلا در 1 متری و 1.5 متری و سپس 2 متری از دیواره چاله به سمت جلو به اندازه فلز مورد نظر که داخل آن جا شود به اندازه 50 الی 60 سانت حفر می کنیم. نکته 1 :کف چاله دومی داخل گودال باید صاف باشد و فلز مورد نظر به راحتی داخل آن گذاشته و برداشته شود. نکته 2 : منظور از کف دیواره چاله شباهت به شکل حرف L انگلیسی دارد.

تست فلزیاب در خاک
تست فلزیاب در خاک

بعد یک نفر به داخل چاله تست می رود و یک نفر دستگاه را روشن و تنظیم و بالانس می کند و بعد یک بار لوپ را از کنار چاله تست حرکت می دهد تا فلزات اضافی در اطراف چاله وجود نداشته باشد و در صورت وجود فلزات اضافی را پاک می کنید. سپس فلز های تست را به فرد داخل چاله داده تا آنها را داخل سوراخ دیواره گذاشته بعد فلزهای تست را به فرد داخل چاله داده تا ان ها را داخل سوراخ دیواره گذاشته و بعد لوپ را از کنار چاله باید درست از روی فلزی که در زیر قرار دارد حرکت می دهیم اگر دستگاه فلزیاب شما واکنش نشان داد تست و دستگاه شما ایرادی ندارد و قابل قبول هست. تست های دیگری مانند تست آکواریوم وجود دارد ولی هیچ کدام مثل تست خاک طبیعی درست و اصولی نمی باشد.

تست فلزیاب با خاک در لب دره

در این روش باید دنبال یک پرتگاه کوتاه به ارتفاع مورد نظر، برای مثال 2 الی 3 متر و بعد در دیواره پرتگاه به طول 50 الی 60 متر رو به جلو سوراخی به اندازه فلز حفر می کنیم. بعد از حفر ، بالای پرتگاه لوپ را قرار می دهیم و طبق مراحل بالا عمل می کنیم.

این مطلب مرتبط است با:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب