تعمیرات فلزیاب در تهران

تعمیرات فلزیاب در تهران

تعمیرات فلزیاب تهران شامل انواع فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، فلزیاب تصویری و … توسط تعمیرکاران ماهر و با تجربه

تعمیرات فلزیاب در تهران :

هر دستگاه فلزیابی بعد از مدتی کاوش در مناطق سخت دچار مشکل و نقص فنی می شود و برای اینکه عملکرد و کارایی قبلی داشته باشد باید آن را تعمیر کنید. اگر دستگاه خود را از از مراکز دارای پشتیبانی خریداری کرده باشید که مشکلی نخواهید داشت و گرنه باید به دنبال یه مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه خود بگردید.شما می توانید تعمیرات گنج یاب و فلزیاب خود را به ما بسپارید.

تعمیرات فلزیاب در تهران
تعمیرات فلزیاب در تهران

شرکت فلزیاب آی کا پی وی توانایی حل تمام مشکلات شما در زمینه تعمیر فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب می باشد. در صورتی که دستگاه فلزیاب خود را از شرکت IKPV خریداری کرده باشید تا یک سال بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای، از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید و دستگاه فلزیاب خود را تعمیر کنید.

 اگر یک فلزیاب خارجی را خریداری کرده باشید و یا یک فلزیاب ایرانی را از سایر همکاران دستگاه فلزیاب خود را خریداری کرده اید نگران نباشید، شرکت فلزیاب IKPV دارای تکنسین های بسیار باتجربه در زمینه ساخت فلزیاب و تعمیرات فلزیاب می باشد و اپراتورهای گرامی می توانند با اطمینان خاطر دستگاه خود را به ما بسپارند. در صورت نیاز به تعمیرات فلزیاب یا سرویس فلزیاب خود می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت فلزیاب IKPV برای مشاوره و بررسی دقیق مشکل مربوطه شما را راهنمایی نمایند.

برخی از محصولات شرکت فلزیاب IKPV

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب