تفکیک با دستگاه فلزیاب

تفکیک با دستگاه فلزیاب | جداسازی فلزات با فلزیاب

تفکیک با دستگاه فلزیاب | جداسازی فلزات با فلزیاب

تفکیک با دستگاه فلزیاب

منظور از تفکیک با دستگاه فلزیاب چه می باشد. حتما هنگام مطالعه مشخصات یک دستگاه فلزیاب با کلمه تفکیک یا جداسازی برخورد کرده اید. در ادامه در مورد تفکبک فلزات با دستگاه فلزیاب بحث خواهیم کرد. اگر می خواهید در مورد دستگاه های گنج یاب اطلاعات کافی داشته باشید می توانید با مشاوران ما در شرکت IKPV تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

تفکیک با دستگاه فلزیاب
تفکیک با دستگاه فلزیاب

جداسازی فلزات آهنی و غیر آهنی

در این نوع تفکیک فلزات که در دستگاه های فلزیاب PI و فلزیاب VLF وجود دارد و دارای ۳۰ سال قدمت می باشد. برای اولین بار توسط کمپانی فلزیاب FISHER آمریکا استفاده شده است. در این نوع تفکیک فلزات ، دستگاه فلزیاب قابلیت این را دارد که فلزیاب غیر مغناطیسی را از یک دیگر جدا کند.

جداسازی فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش

در این تفکیکف فلزات با ارزش مانند طلا ، نقره ، مس از فلزات بی ارزش مانند آهن جدا می شود. این نو جداسازی در سال ۲۰۰۲ اختراع شد و اکنون تقریبا تمامی دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب از این نوع تفکیک استفاده می کنند.

تفکیک فقط طلا

جداسازی فقط طلا، جدیدترین نوع تفکیک می باشد و در سیستم های گنج یاب از آن است. این نوع تفکیک فلز فقط از طلا به عنوان هدف استفاده می کند و بقیه فلزات بی ارزش را به حساب نمی آورد. این نوع تفکیک برای اولین بار توسط شرکت فلزیاب MINELAB استرالیا روی کار آمد. البته در این نوع تفکیک عمق کاوش دستگاه کاهش می یابد.

برخی از مقالات مرتبط:

جهت خرید فلزیاب ، اجاره فلزیاب از نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب بوشهر با شماره ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۲۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب