جدیدترین فلزیاب

جدیدترین فلزیاب موجود در بازار ایران

جدیدترین فلزیاب موجود در بازار ایران

کمپانی IKPV بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش، تعمیر و اجاره انواع دستگاه فلزیاب و طلایاب را دارد. این شرکت بزرگترین و برترین تولید کننده دستگاه های فلزیاب و طلایاب در ایران می باشد کلیه مراحل طراحی و تولید دستگاه های این کمپانی توسط متخصصین و مهندسین مجرب در داخل کشور انجام می شود. در بیشتر موارد عملکرد ، دقت و کیفیت خیلی بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل این برتری ، طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی این شرکت بر اساس شرایط اقلیمی و محیطی ایران با دیگر کشور های جهان دانست. 

جدیدترین فلزیاب
جدیدترین فلزیاب

کمپانی IKPV بزرگترین فروشنده دستگاه های برند های معروف فلزیاب خارجی مانند Fisher  OKM ،Garrett، Minelab ،WHITES، LORENZ ، XP ، MEGA LOCATORS ، QUEST , COBRA در ایران است و کلیه دستگاه ها به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه می شود.

جدیدترین فلزیاب IKPV :

شرکت ikpv به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب در ایران ، همیشه سعی کرده در راستای اهداف مشتریان خود دستگاه های بروز و کارآمدی را طراحی و تولید کند که نیاز های آن ها را برطرف کند. جدیدترین فلزیاب این شرکت فلزیاب HOXNE PLUS و فلزیاب Schneider Series می باشد که در اواخر سال 2019 طراحی و تولید شده است. این محصولات از سری فلزیاب های مکمل این شرکت می باشد که با هدف رفع نیاز کاوشگران در هر کاوشی تولید شده است. این شرکت در حضور مشتری فلزیاب های خود را تست می کند و با ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه های خود را عرضه می کند.

برخی از محصولات فلزیاب و طلایاب های ما :

جهت خرید دستگاه فلزیاب ، دستگاه گنج یاب و دستگاه طلایاب از نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب آباده ، نمایندگی فلزیاب مشهد ، نمایندگی فلزیاب یزد  فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب