خرید دستگاه گنج یاب

خرید دستگاه گنج یاب

خرید دستگاه گنج یاب :

کشف گنج و دفینه از دیر باز در بین مردم رواج داشته و افرادی با روش ها و ابزار های مختلف به دنبال گنجینه های پنهان شده در می گشتند. با گذشت زمان  و پیشرفت تکنولوژی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب روی کار آمدند. گنج یاب ها توانسته بودند که نیاز کاوشگران را برطرف کرده و باعث راحتی کاوش شوند. این اتفاق باعث فراگیر شدن کار با فلزیاب شده و تعداد کاوشگران روز به روز در حال افزایش باشد.

استفاده از فلزیاب در کشور های اروپایی جنبه تفریحی هم دارد اما هدف اصلی کاوشگران داخلی کشف گنج می باشد. یکی از راه های موفقیت در کشف گنج ، خرید دستگاه گنج یاب حرفه ای می باشد. اما برای کشف دفینه ها چه نوع گنج یابی مناسب است و از کجا باید خریداری کنیم؟

خرید دستگاه گنج یاب
خرید دستگاه گنج یاب

گنج یاب مناسب کاوش دفینه :

گنج و دفینه ممکن است در هر نوع مکانی دفن شده باشد، بنابراین باید به دنبال دستگاهی باشیم که قادر باشد در هر نوع محیطی کاوش کند و خطا نداشته باشد. از طرف دیگر دفینه ها معمولا در عمق بالایی قرار دارند ، پس نیاز به گنج یابی داریم که عمق کاوش خوبی داشته باشد. وقتی که می خواهیم در یک منطقه ای کاوش کنیم ولی محل دقیق هدف را نمی دانیم بهتر است از یک گنج یاب شعاع زن (آنتنی) استفاده کرده تا محدوده را مشخص کنیم.

لزوم استفاده از اسکنر تصویری :

برای کشف تونل ها ، اتاقک ها و … بهتر است یک گنج یاب اسکنر تصویری همراه خود داشته باشیم تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنیم زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ما می شود و می توان جزئیات بیشتری از محل هدف به دست اورد. همان طور متوجه شدید برای موفقیت در کاوش نیاز به چند نوع سیستم کاوش داریم تا بتوانیم هدف را پیدا کنیم. اما داشتن همه این دستگاه ها نیاز به بودجه کافی دارد و امکان حمل آن ها کمی دشوار است. بنابراین بهترین انتخاب فلزیاب مکمل می باشد که ترکیبی از چندین مدل مختلف می باشد که علاوه بر این که کارایی و عملکرد بسیار عالی دارند ، کاوشگران را از خرید فلزیاب اضافه بی نیاز می کنند.

بهترین گنج یاب های مکمل بازار :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب