خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب در شیراز

خرید و فروش فلزیاب در شیراز

عرصه فلزیابی یکی از جذاب ترین و پرهیجان ترین کار ها در جهان می باشد. این کار هم جنبه تفریحی و هم جنبه کاری دارد. در کشورهای خارجی فلزیاب های تفریحی مخصوص کودکان وجود دارد که بچه از آن ها برای بازی و سرگرمی استفاده می کنند. اما در ایران کاملا متفاوت می باشد ، هم از نظر قانونی و هم از نظر تاریخی و باستانی. به دلیل وجود گنجینه ها و دفینه های فراوان در ایران ، افراد زیادی هستند که به دنبال کشف گنجینه های دفن شده در مکان های باستانی و …می باشند. بنابراین بازار خرید و فروش فلزیاب در ایران همیشه هیجان خود را داشته البته با اینکه این کار ممنوعیت قانونی دارد.

خرید و فروش فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب :

با توجه به این حجمه در خرید و فروش گنج یاب ، شرکت های داخلی متعددی وجود دارند در زمینه تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کند. شرکت IKPV برترین و بزرگترین تولید کننده دستگاه گنج یاب در ایران می باشد. این شرکت بیش از دو دهه است که فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، حفره یاب ، ردیاب و … شروع کرده است. بیشتر محصولات این شرکت توان رقابت با فلزیاب های خارجی کمپانی های معروف خارجی را دارند.

خرید و فروش فلزیاب در شیراز :

اگر شما هم از آن جمله افرادی هستید که به دنبال خرید و فروش فلزیاب هستید می توانید به نمایندگی های معتبر شرکت IKPV مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات و مشاوره در مورد خرید فلزیاب ، فروش فلزیاب و اجاره فلزیاب می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران از طریق شماره 09120043750 تماس بگیرید. شما همچنین می توانید برای مشاهده و تست واقعی دستگاه مورد نظر خود به نمایندگی فلزیاب شیراز به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز :  شیراز ، پل معالی آباد ، دینکان ، جنب کوچه 21 شهید دینکانی

برخی از محصولات شرکت IKPV :

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 0912081404 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب