سرمال گنج

سرمال گنج و کاربرد های آن در دفینه یابی

سرمال گنج و کاربرد های آن در دفینه یابی

[alert style=”warning”] آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز: شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی      شماره تماس : 09120043750 [/alert]

سرمال گنج چیست :

شاید برای خیلی از کاوشگران سوالاتی از قبیل سرمال گنج چیست ؟ آیا هر دفینه ای دارای سرمال می باشد؟ سرمال گنج در کجا پیدا می شوذ؟ را داشته باشند. در این مطلب قصد داریم تا به سوالات شما پاسخ دهیم . اگر شما هم به دنبال یافتن جواب سولات خود هستید پس در ادامه با ما همراه باشید.

به بخش کوچکی از دفینه را سرمال گنج می گویند. از سرمال برای گمراهی کاوشگران استفاده می کنند. روش کار بدین صورت می باشد که بخشی از دفینه را در مسیر اصلی دفینه قرار می دهند تا زمانی که کاوشگر در حال حفاری برای پیدا کردن گنج می باشد با پیدا کردن سرمال دیگر به حفاری ادامه ندهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمامی دفینه ها دارای سرمال نمی باشند فقط دفینه هایی که که ارزش بالایی داشته باشند یا مقدار بسیاز زیادی باشد برای آن سرمال می گذارند.

سرمال گنج
سرمال گنج

باید توجه داشته باشد که در گنج یابی و دفینه یابی با موارد زیادی روبرو میشوید که در صورت عدم آشنایی و اگاهی از هدف اصلی خود گمراه شده و در دست یافتن به هدف ناکام خواهید ماند.یکی از این موارد سرمال است که در کتب مختلف دفینه یابی نیز بر  آن بسیار تاکید شده است.اگر شما مال و یا اشیاء ارزشمند خود را دفن کنید و احتمال دستبرد زدن بر آن نیز وجود داشته باشد ترجیح میدهید که کل آن به غارت برود یا بخش کمی از آن؟

آشنایی با آثار و نشانه های دیگر :

 

[alert style=”warning”]برای دریافت بیشتر درمورد آثار و نشانه ، حفره یاب ، معدن یاب ، ردیاب ، فلزیاب ارزان ، فلزیاب خارجی با کارشناسان ما با در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.  [/alert]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب