عمق نفوذ فلزیاب

عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب

عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب| عمق نفوذ گنج یاب | عمق کاوش گنج یاب

اولین قدم در خرید هر نوع وسیله الکترونیکی تست و بررسی  عملکرد درست آن می باشد. به دلیل اینکه برخی از مشتریان هنگام تست دستگاه با ابهامات زیادی رو برو می شنود قصد داریم تا نحوه تست عمق نفوذ فلزیاب را برای دوستان عزیر توضیج دهیم. در بین برخی از شرکت ها و افراد فروشنده تعدادی از ناآگاهی خریداران دستگاه سوء استفاده می کنند و با حرف هایی از جمله تست در خاک و صخره و سنگ مشتریان را قانع به خرید فلزیابی می کنند که هیچ کارایی در زمین ندارد و با تست تحویل مشتری می دهند. خریدار هم غافل از اینکه دستگاه خریداری کرده در زمین هیچ کارایی ندارد و فقط دلخوش به تستی که فروشنده انجام داده، برای یافتن گنج و دفینه به کوه و بیابان می رود.

بررسی عمق نفوذ فلزیاب در تصویر :

عمق نفوذ فلزیاب
عمق نفوذ فلزیاب

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید عمق نفوذ فلزیاب به شدت وابسته به محیطی می باشد که قصد تست در آن جا را داریم. تست استاندارد یک فلزیاب باید حتما در یک زمین چند لایه گرفته شود. برخی از فروشندگان دستگاه فلزیاب با ادعای اینکه تست صخره سخت ترین نوع تست است و فلزیاب X ما میتواند  بیش از 4 متر را در صخره کاوش کند خریداران را فریب می دهند. به خاطر اینکه که  نفوذ در زمین یک لایه خیلی راحت است و بر این اساس نمی توان عمق کاوش یک فلزیاب را محاسبه کرد.

بنابراین در مناطق باستانی یا مناطقی که به دوران قدیم باز می گردد و فلزات دفن شده در آن از چندین لایه خاک پوشیده شده را نمی توان با اینگونه فلزیاب ها کاوش کرد حتما باید با فلزیابی که تست چند لایه خاک را با موفقیت گذرانده باشد و عمق نفوذ فلزیاب اثبات شده باشد این کاوش را انجام داد. البته برند یا شرکت سازنده فلزیاب دلیل بر خوب بودن فلزیاب نیست مهم ترین دلیل تست واقعی دستگاه در چند لایه خاک می باشد.

انواع فلزیاب های تولیدی شرکت IKPV :

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب قزوین و نمایندگی فلزیاب آباده فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب