فروش طلایاب تصویری

فروش طلایاب تصویری

فروش طلایاب تصویری

گنج یاب ها و کاوشگران :

دستگاههای گنج یاب و طلایاب امروزه به عنوان یک ابزار کاری و همچنین سرگرم کننده برای کاوشگران تبدیل شده است. دستگاههایی که با کمک تکنولوژی توانستند در سطحی قرار بگیرند که قابلیت این را داشته باشند که اهداف فلزی را با بیشترین دقت و حساسیت کشف کنند. هر چه زمان می گذرد این فلزیاب ها از نظر دقت و حساسیت و کارایی که ارائه می دهند پیشرفته تر و تکامل یافته تر می شوند.

کاوشگران با خرید این گنج یاب ها می خواهند گنجینه ها و دفینه های پنهان شده در دل خاک را کشف کنند. بنابراین هر چه این طلایاب ها پیشرفته تر می شوند و عملیات کاوش را برای کاوشگران راحت تر میکنند مشتریان و علاقمندان به این کار زیاد تر می‌شود. یکی از این سیستمها که باعث شد گنج یابی به صورت واقعی و حرفهای دنبال شود دستگاه طلایاب تصویری می باشد که امروزه مخاطبان بسیار زیادی در بازار داخلی و خارجی دارند.

 

فروش طلایاب تصویری
فروش طلایاب تصویری

طلایاب تصویری :

گنج یاب های تصویری با این هدف طراحی شده اند تا کاوشگران بتوانند اطلاعات کامل تر و با جزئیات بیشتری از منطقه کاوش به دست آورد. دستگاه های قابلیت را دارند که نقطه مورد نظر را اسکن کرده و اطلاعات را به صورت تصاویر سه بعدی در اختیار اپراتور قرار دارد. به همین منظور این دستگاه از سنسور های پیشرفته و قدرتمند مگنومتر یا جی پی آر استفاده می کنند. همچنین برخی از این دستگاه ها این قابلیت را دارند که در حین کاوش اطلاعات خروجی را بتوان به صورت ویدیو زنده یا اسکن زنده بر روی تبلت لپ تاپ یا خود مشاهده کنید.

نحوه کار این دستگاه ها :

دستگاه های گنج یاب تصویری برای فعالیت‌هایی مانند کشف گنج و دفینه ، حفره های زیرزمینی ، اتاقک های زیرزمینی ، تونل ها و همچنین کاوش مقبره ها و .. مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار دستگاه های تصویری بدین صورت میباشد که با اسکنر زمین داده ها را جمع آوری کرده و در حافظه خود ذخیره می کنند و با انتقال به سیستم های کامپیوتری با استفاده از نرم افزارهای خاصی مانند نرم افزار ویژوالایزر می توان این اطلاعات را به صورت تصاویر سه بعدی تجزیه و تحلیل کرد. این عمل باعث میشود در زمان و هزینه کاوش صرفه جویی کرد و از طرف دیگر اطلاعات بیشتر از مکان قرارگیری هدف می توان به دست آورد.

برخی از بهترین گنج یاب های تصویری بازار :

نمایندگی فروش طلایاب تصویری :

یکی از مسائلی که همیشه باید به آن توجه داشته باشید این است که دستگاه خود را حتماً از شرکت های معتبر خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. زیرا با افزایش درخواست ها مبنی بر خرید گنج یاب های تصویری خیلی از افراد اقدام به کلاهبرداری و جویی می کنند برای جلوگیری از این اتفاقات به هیچ وجه از اشخاص دستگاه نخرید. یکی از شرکت های معتبر در این زمینه شرکت فلزیابی آی کا پی وی می باشد که دارای چندین دهه تجربه و سابقه میباشند. این شرکت دارای نمایندگی های مختلف جهت فروش طلایاب تصویری ، آنتن راداری و بوقی می باشد. اگر نیاز مشاوره رایگان جهت خرید دستگاه فلزیاب دارید با شماره زیر تماس بگیرید. برای مشاهده لیست محصولات IKPV اینجا کلیک کنید.

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب