فروش فلزیاب تصویری

فروش فلزیاب تصویری

فروش فلزیاب تصویری

فلزیاب ها دارای تکنولوژی و مدل های مختلفی می باشد که هر یک برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شوند. در مقالات قبلی به طور کامل در مورد فلزیاب صحبت کردیم و طرز کار فلزیاب را شرح دادیم همچنین در مورد لوپ فلزیاب ، فلزیاب پالسی و اینکه تست عمق فلزیاب چگونه است به طور کامل توضیح دادیم و در مورد خرید فلزیاب نیز توضیح دادیم که چرا باید فلزیاب IKPV بخریم. اما در این مطلب می خواهیم در مورد فلزیاب های تصویری حرف بزنیم و بهترین مرکز فروش فلزیاب تصویری را به کاوشگران عزیز معرفی کنیم.

فروش فلزیاب تصویری
فروش فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست :

فلزیاب تصویری را می توان به نوعی پر استفاده ترین دستگاه در بین کاوشگران دانست. این دستگاه دارای قابلیت هایی می باشد که آن را از دستگاه های معمولی متمایز می سازد. این فلزیاب مجهز به سنسور های GPR و مگنومتر می باشد که می تواند زمین را اسکن کرده و تصاویر سه بعدی گرافیکی از لایه های زمین در اختیار اپراتور قرار دهد تا این داده ها را در نرم افزار مخصوص به صورت سه بعدی مورد تجزیه و تحلیل  قرار دهد تا محل احتمالی هدف را شناسایی و از حفاری های بیهوده جلوگیری کند. فلزیاب تصویری در دو نوع با نمایشگر و بدون نمایشگر وجود دارد که نوع نمایشگر دار کمک زیادی به کاوشگران در تشخیص اندازه و محل هدف می کند.

برخی از بهترین فلزیاب های تصویری :

  • LEOPARD 16000
  • Makro Invenio Pro
  • OKM FUSION
  •  Schneider Series
  • EVOLUTION NTX
  • EXP 6000

فروش فلزیاب تصویری :

شرکت IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران می باشد و انواع دستگاه های آنتن راداری ، مگنومتر ، پالسی ، تصویری را طراحی و تولید می کند. این شرکت علاوه بر تولید در زمینه واردات انواع فلزیاب خارجی از بین برترین برند های فلزیابی فعالیت می کند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی و ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید فلزیاب تصویری اورجینال هستید می توانید با نمایندگی های فروش فلزیاب  IKPV از طریق شماره 09120043750 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب