فروش فلزیاب لورنز

فروش فلزیاب لورنز

فروش فلزیاب لورنز در ایران

برند های مختلفی در بازار جهانی وجود دارند که روز به روز در حال پیشرفت در زمینه فلزیابی هستند. دستگاه های تولیدی این برند ها با توجه به قابلیت ها و عملکردی که دارند ، در شرایط مختلف هرکدام عملکرد متفاوتی دارند. یکی از برند هایی که در بازار جهانی دارای شهرت زیادی می باشد و محصولات آن بین کاوشگران محبوبیت بالایی دارند فلزیاب لورنز می باشد. شرکت لورنز را می توان بهترین کمپانی آلمانی دانست که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کند.

فروش فلزیاب لورنز
فروش فلزیاب لورنز

بهترین دستگاه های شرکت لورنز :

رویکرد و استراتژی این شرکت آلمانی نسبت به رقبای دیگر خود بسیار متفاوت است. زیرا تمرکز اصلی این کمپانی بر روی تقویت و ارتقاء دستگاه های خود می باشد ، در صورتی که کمپانی های دیگر به ساخت دستگاه های جدید روی آورده اند. همین موضوع باعث شده تا تعداد دستگاه های این شرکت بسیار کم باشد ولی در عوض دستگاه هایی با کیفیت و حساسیت بالا و قدرتمند را به مشتریان عرضه کند. در بین محصولات تولیدی این شرکت فلزیاب های سری DEEPMAX به خاطر کیفیت و کارایی بالایی که دارند در بین کاوشگران بسیار محبوب هستند. این سری شامل DEEPMAX X6 ، DEEPMAX X5 ، DEEPMAX X3 ، DEEPMAX Z1  می باشد. در بین کاوشگران ایرانی فلزیاب لورنز زد وان بسیار شناخته شده می باشد و بخاطر استفاده از سیستم پالسی عملکرد خوبی برای کشف دفینه ها دارد.

فروش فلزیاب لورنز در ایران :

اگر در ایران به دنبال خرید فلزیاب لورنز با ضمانت و گارانتی معتبر هستید ، می توانید به نمایندگی های شرکت IKPV در سراسر ایران مراجعه کنید. IKPV تنها مرکز فروش فلزیاب لورنز و دیگر برند های معروف فلزیاب خارجی در ایران می باشد. علاوه بر این بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب پالسی در ایران می باشد که دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی هستند.

شماره تماس دفتر فروش : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب