فروش گنج یاب خارجی

فروش گنج یاب خارجی

فروش گنج یاب خارجی

کمپانی های خارجی زیادی در جهان هستند که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کنند و هریک دارای محصولات خاص خود می باشند که برای اهداف مشخصی طراحی شده اند. کمپانی های خارجی اکثرا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و تولید محصولات خود استفاده می کنند که باعث افزایش کیفیت و کارایی آن ها می شود. برخی از گنج یاب های خارجی به خاطر کارایی خوبی که در ایران دارند مورد توجه کاوشگران داخلی هستند. کمپانی هایی مانند ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان و او کا ام آلمان بخاطر تولید گنج یاب پالسی با کیفیت سهم بیشتری را در بازار ایران دارد.

فروش گنج یاب خارجی
فروش گنج یاب خارجی

قیمت گنج یاب خارجی در ایران :

قیمت فلزیاب های خارجی در ایران بسیار متفاوت از دیگر نقاط جهان می باشد. عوامل و فاکتورهای زیادی در افزایش یا کاهش قیمت فلزیاب خارجی تاثیر گذار می باشد. عواملی همچون نوسانات ارزی ، ممنوعیت فروش و به کارگیری دستگاه فلزیاب در ایران ، ممنوعیت واردات فلزیاب ، عدم وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش دستگاههای خارجی در ایران سبب شده است که قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود را داشته باشند و عملا از ارزش خرید پایینی برخوردار باشند.این تفاوت در قیمت گنج یاب های تصویری بیشتر به چشم می آید و دلیل آن نیز استفاده از قطعات و تکنولوژی گرانتر در آنهاست.

فروش انواع دستگاه گنج یاب و فلزیاب خارجی :

خرید فلزیاب خارجی به خاطر ممنوعیت های واردات به یکی از دغدغه های کاوشگران شده است ، زیرا افراد کلاهبردار با ساخت فلزیاب دست ساز و تقلبی اقدام به فروش به عنوان فلزیاب خارجی کرده و کاوشگران بسیاری به خاطر بی اطلاعی در دام این افراد می افتند. شرکت IKPV یکی از مرکز معتبر فروش گنج یاب خارجی و ایرانی بنابراین برای خرید دستگاه های خارجی و اطلاع از قیمت آن ها با کارشناسان فروش ما در نمایندگی های سراسر کشور تماس بگیرید.

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب