فلزیاب اشنایدر | حرفه ای کاوش کنید

فلزیاب اشنایدر | فلزیاب Schneider 

در دنیای امروز موفقیت در کشف گنج و دفینه دیگر کار سختی نمی باشد اگر ابزار مناسبی را برای خود انتخاب کرده باشید. انتخاب فلزیاب حرفه ای و پیشرفته نیازمند شناخت بهترین های بازار و اطلاعات درست درست در مورد فلزیاب ها می باشد. عمق کاوش بالا ، تفکیک فلز عالی ، قابلیت اسکن زمین را می توان مهم ترین عامل در انتخاب فلزیاب مناسب دانست.  البته گزینه هایی مانند شرایط آب و هوایی ، نوع زمین و … نیز در انتخاب دستگاه شما دخیل می باشد. با توجه به فاکتور های گفته شده ، در این مطلب قصد داریم فلزیاب اشنایدر که یک دستگاه 5 کاره با عملکرد و کارایی بسیار عالی را به شما معرفی کنیم. 

فلزیاب اشنایدر
فلزیاب اشنایدر

معرفی فلزیاب اشنایدر :

فلزیاب اشنایدر پیشرفته ترین فلزیاب مکمل موجود در بازار است که می تواند شما را در کاوش های خود بی نیاز کند. سری فلزیاب Schneider  همان طور که گفتیم دارای 5 سیستم کاوش مختلف است که شامل سیستم پالسی ، مگنومتر ، آنتن راداری ، یون یاب  و اسکنر موبایلی می باشد. با داشتن این 5 سیستم دیگر نیازی به خرید دستگاه دیگری ندارید. فلزیاب های این سری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و همچنین بروزترین تکنولوژی های موجود طراحی و ساخته شده اند.

بررسی فلزیاب Schneider :

همان طور اشاره کردیم سری اشنایدر از دستگاه های مختلفی تشکیل شده که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم. فلزیاب مگنومتر اشنایدر از 16 سنسور پیشرفته بهره می برد که قابلبت اسکن زنده زمین را دارد. علاوه بر این سیستم مگنومتر توانایی کشف تونل، حفره ، اتاقک و مقبره دارد که می تواندی اطلاعات دریافت شده را با استفاده از نرم افزار تخصصی تجزیه و تحلیل کنید.

فلزیاب پالسی Schneider که امواج مغناطیسی بسیار دقیقی را از طریق لوپ دستگاه فلزیاب اشنایدر به زمین ارسال میکند و اهداف را میتواند تا عمق ۱۰ متر کشف کند و تکنولوژی پالس بر اساس بوق به اپراتور اهداف کشف شده را مشخص میکند. سیستم دیگری که در این سری به چشم می خورد ، سیستم آنتن راداری است که توانایی شعاع زنی تا 2000 متر را دارد و می تواند در شرایط سخت زمینی مانند وجود برق فشار قوی، امواج، پارازیت و یا نویزهای مزاحم به کاوش بپردازد.

فلزیاب موبایلی یا موبی فیوچر سیستم دیگری است که در سرس اشنایدر وجود دارد. این فلزیاب دارای یک سنسور پیشرفته مگنومتر می باشد که قادر است اطلاعات دریافتی را به گوشی هوشمند شما متقل کند و دیگر نیازی به سیستم های کامپیوتری ندارید. با کمک این فلزیاب می توانید تفکیک فلزات را با استفاده از نرم افزار مربوطه انجام دهید. اگر به دنبال اطلاعات کامل و جامعی در مورد فلزیاب های سری اشنایدر هستید می توانید به مقاله فلزیاب Schneider مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب