فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

چرا وقتی بین یک فلزیاب ایرانی و فلزیاب خارجی می خواهیم مقایسه کنیم، در برابر قیمت انصاف به خرج نمی دهیم؟ مثلا فلزیاب بیست میلیون تومانی ایرانی را با فلزیاب صد میلیونی آلمانی مقایسه می کنیم و با دقت بی بدیل این کارشناسی، به نتیجه می رسیم که کیفیت فلزیاب ایرانی خوب نیست!

فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی
فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

شاید سریع و قاطع نشود پاسخ این سوال را داد چون هم دستگاه فلزیاب خارجی بد و خوب دارد و هم فلزیاب ایرانی دارای محصولات مرغوب و با کیفیت است. نکته ای که مهم است تست صحیح و اصولی از دستگاه فلزیاب می باشد. هیچ وقت یک دستگاه فلزیاب یا هر کالای دیگر را فقط از روی تبلیغات و ظاهر دستگاه خریداری نکنید …

مزیت فلزیاب ایرانی نسبت به فلزیاب خارجی

آنچه که این روزها ثابت شده این است که بسیاری از فلزیاب های ایرانی بهتر از فلزیاب های گران قیمت خارجی در خاک ایران عمل می کنند، پس چرا ده ها برابر برای خرید فلزیاب خارجی هزینه کنیم در حالی که کارایی بیشتری ندارند و با همین مقدار هزینه می توان بهترین فلزیاب های ایرانی را به همراه گارانتی معتبر خریداری کنیم.

فلزیاب ایرانی یا فلزیاب خارجی

برای نمونه فلزیاب رایچل ام 160 یک فلزیاب ایرانی با 16 سنسور مگنومتر پر قدرت ساخت شرکت فلزیاب IKPV می باشد که در بیشتر موارد دارای عملکرد بهتر و خطای بسیار کمتر نسبت به فلزیاب خارجی مشابه خود یعنی فلزیاب فیوچر آی 160 دارد و با پرداخت هزینه بسیار کمتری نسبت به قیمت فلزیاب Future I-160 می توان دستگاه فلزیاب RICHEL M-160 را خریداری کرد. یا فلزیاب آنتارس که با کاربری بسیار راحت و آسان و عملکرد فوق العاده خود در زمین های معدنی و آلوده رقیب سرسخت خارجی خود یعنی فلزیاب DEEPMAX Z1 محصول کمپانی فلزیاب لورنز آلمان را به راحتی کنار گذاشته است و بسیاری و کاربران حرفه ای را به خود مجذوب کرده است.

تست فلزیاب ANTARES در عمق 5 متری

چند فلزیاب ایرانی ساخت کمپانی فلزیاب IKPV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب