فلزیاب با عمق بالا

فلزیاب با عمق بالا

فلزیاب با عمق بالا 

عرصه فلزیابی و گنج یابی در جهان یکی از معدود فعالیت های کاری می باشد که در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری در طراحی و تولید انواع فلزیاب و گنج یاب داشته است. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا قابلیت ها و توانایی های دستگاه ها برای کشف اهداف دفن شده افزایش یابد. از طرف دیگر تعداد شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز افزایش یافته است. بنابراین در خرید دستگاه فلزیاب باید به فاکتور ها و نکاتی زیادی توجه کنید ، زیرا در موفقیت شما در حین کاوش تاثیر زیادی دارد. البته در ایران به دلیل نبود مرجعی مطمئن و واحد و همچنین وجود موانع قانونی در خرید و فروش فلزیاب ، شرایط برای خریداران فلزیاب و گنج یاب بسیار سخت شده است.

فلزیاب با عمق بالا
فلزیاب با عمق بالا

فلزیاب با عمق بالا :

یکی از فاکتور هایی که در خرید فلزیاب برای کاوشگران بسیار مهم می باشد ، عمق کاوش می باشد. فلزیاب با عمق بالا معمولا به دستگاهی گفته می‌شود که از سیستم پالسی و یا سیستم پالسی ارتقاء یافته استفاده می کند. زیرا طول موج فرکانسی که فلزیاب پالسی به زمین ارسال می کند بسیار بیشتر از سیستم های VLF می باشد و به همین علت قادر به کاوش عمق بیشتری هستند. عواملی زیادی هستند که در افزایش عمق کاوش یک فلزیاب تاثیر مستقیم دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • تنظیم بالانس فلزیاب 
  • استفاده از سیستم پالسی
  • انجام تنظیمات مناسب
  • استفاده از کویل فلزیاب مناسب
  • تجربه اپراتوری فلزیاب
  • دوری از عوامل ایجاد اختلال در کار دستگاه فلزیاب

قیمت فلزیاب عمق زن :

قیمت فلزیاب تابع عوامل مختلفی از جمله مدل فلزیاب ، امکانات دستگاه ، کشور و کمپانی سازنده ، عمق کاوش فلزیاب ، دقت و حساسیت و… است. قیمت فلزیاب در ایران با توجه به محدودیت های قانونی و نبود مرجع معتبر به فاکتور های زیادی وابسته می باشد و قیمت ثابتی در بازار ندارند. اگر به دنبال خرید فلزیاب با عمق بالا و قیمت مناسب هستید می توانید به لیست قیمت فلزیاب IKPV  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب