فلزیاب دوربینی چیست

فلزیاب دوربینی چیست و چگونه کار میکند

فلزیاب دوربینی چیست و چگونه کار میکند

یکی از دلایل مهمی باعث می شود کلاهبرداران  در کار خود به موفقیت برسند استفاده از نا آگاهی و عدم اطلاع شهروندان در زمینه های خاص می باشد و در بازار فلزیاب نیز به دلیل نداشتن مرجعی مطمئن برای خرید فلزیاب ، افراد سودجو از این فرصت استفاده می کنند تا با فلزیاب تقلبی یا فلزیاب جعلی کلاهبرداری کنند زیرا سطح اطلاعات مردم در این رابطه بسیار پایین است و آنها نیز با استفاده از این شرایط اقدام به کلاهبرداری و خالی کردن جیب شهروندان می کنند.

فلزیاب دوربینی چیست
فلزیاب دوربینی چیست

فلزیاب دوربینی دروغی بیش نیست!

این افراد اقدام به ساخت فلزیاب های کاملا غیر استاندارد و دست ساز از قطعات چینی فاقد کارایی و فروش آنها به عنوان فلزیاب خارجی میکنند. و همین عامل باعث سلب اعتماد خریداران از تولیدکنندگان داخلی شده و به دنبال فلزیاب هایی مانند فلزیاب ماهواره ای ، فلزیاب سونی ، فلزیاب لیزری ، فلزیاب دوربینی و … هستند که اصلا وجود خارجی و واقعیت ندارند.

یکی از مضحک ترین کلاهبرداری های بازار فلزیابی فروش فلزیاب دوربینی می باشد که با نام هایی از قبیل گنج یاب دوربینی ، طلایاب دوربینی ، فلزیاب MTL ، فلزیاب MTAL و … به فروش میرود و چیزی جز یک دوربین مخصوص مستند سازی طبیعت نیست. طراحی خاص این دوربین به جهت توانایی آن برای ظبط با کیفیت صدای پرندگان و صداهای ضعیف است و هیچگونه ارتباطی به گنج یابی و دفینه یابی ندارد. در واقعیت نیز هیچ دوربینی قادر به تشخیص ساختارهای زیر زمین و یا تشخیص فلزات در زیر زمین نیست. پس مراقب افرادباشید.

مشاهده برخی از محصولات ما :

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گنج یاب ، ، معدن یاب ، ، ، قیمت فلزیاب خارجی و داخلی می توانید با کارشناسان ما در و نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید. کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

نظر برای “فلزیاب دوربینی چیست و چگونه کار میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب