فلزیاب شاقولی RPM

فلزیاب شاقولی RPM محصول کمپانی فلزیاب IKPV

فلزیاب شاقولی RPM محصول کمپانی فلزیاب IKPV

کمپانی فلزیاب IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ساخت فلزیاب و طلایاب یکی از پیشروترین و نوآورترین کمپانی های تولید کننده فلزیاب در ایران می باشد. این شرکت با تولید فلزیاب های پیشرفته همیشه در صدر شرکت های تولید کننده فلزیاب ایرانی و فلزیاب خارجی قرار گرفته است. تمام محصولات این کمپانی دارای طراحی طراحی ارگونومیک برای راحتی اپراتور فلزیاب در کاوش های طولانی می باشد .محصولات فلزیاب ساخت این شرکت به راحتی در زمین های که سایر فلزیاب ها قادر به کاوش نیستند، به کاوش می پردازد و هدف هایی را که سایر دستگاه های فلزیاب قادر به شناسایی آن نیستند را به آسانی کشف و شناسایی می کند.

فلزیاب شاقولی RPM
فلزیاب شاقولی RPM

نکاتی در مورد فلزیاب شاقولی

اگر شاقول فرم استاندارد داشته باشد و با جیوه خوب که در آن استفاده می شود کار کند حتما در کاوش نتیجه خواهد داد. البته و صد البته جنس جیوه در فلزیاب شاقولی بزرگترین مساله می باشد، جیوه، نوع جیوه، چگالی جیوه، درضد خلوص جیوه و درصد اتعاش جیوه از مهمترین مسائل درباره فلزیابی و طلایابی با شاقول می باشد. در بازار فروش فلزیاب ، شایعات بسیار در مورد جیوه وجود دارد که باید باور کنید دوغ می باشد چون بعضی از افراد باور کرده اند که جیوه قرمز وجود دارد و …

سری فلزیاب شاقولی RPM

فلزیاب شاقولی RPM محصول کمپانی فلزیاب IKPV می باشد که در چهار مدل  RPM-2 ،  RPM-3 ،  RPM-4 و RPM-1 می باشد با جنس بدنه مختلف برای شناسایی بهتر فلزات مختلف طراحی شده است. برای عملکرد بهتر در هر سه مدل فلزیاب شاقولی RPM از جیوه و چندین موارد دیگر استفاده شده است. فلزیاب RPM محصول کمپانی فلزیاب IKPV برای اپراتورهای باتجربه مناسب می باشد.

  • فلزیاب شاقولی RPM-1 از آلومینیوم ساخته شده است
  • فلزیاب شاقولی RPM-2 که از برنج ساخته شده و با روکش آب طلا پوشانده شده است
  • فلزیاب شاقولی RPM-3 که از برنج ساخته شده و با روکش نیکل و کرم پوشانده شده است
  • فلزیاب شاقولی RPM-4 که از آلومینیوم ساخته شده است

خرید فلزیاب آر پی ام

فلزیاب شاقولی آر پی ام یک فلزیاب محصول کمپانی فلزیاب IKPV می باشد که برای شناسایی انواع فلزیاب و حفره ها در زیر خاک طراحی و تولید شده است. در مقایسه فلزیاب شاقولی آر پی ام با سایر دستگاه های فلزیاب خارجی مشابه خود باید گفت که این فلزیاب شاقولی دارای عملکرد بهتر و خطای کمتری نسبت به سایر فلزیاب های خارجی مشابه خود می باشد. جهت خرید فلزیاب شاقولی RPM-2 یا فلزیاب شاقولی RPM-3 یا فلزیاب شاقولی RPM-4 از نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز به همراه آموزش رایگان، تست فلزیاب در حضور مشتری، 1 سال گارانتی معتبر، 10 سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

برخی از محصولات فلزیاب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب