فلزیاب لورنز

فلزیاب لورنز در نمایندگی فلزیاب شیراز

فلزیاب لورنز در نمایندگی فلزیاب شیراز

فلزیاب لورنز یکی از قابل اعتماد ترین و برتین فلزیاب های موجود در بازار است. اگر از هر کاوشگری در مورد برترین و حرفه ای ترین فلزیاب سوال کنید بدون شک نام فلزیاب لورنز را خواهید شنید. این دستگاه یک فلزیاب کارآمد و پیشرفته است که مناسب گنج یابی می باشد. شرکت لورنز آلمان در زمینه های تولید فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب فعالیت می کند. از برترین فلزیاب های ساخت این شرکت گنج یاب های سری DEEPMAX می باشد. فلزیاب های سری DEEPMAX شامل فلزیاب LORENZ Z1 , فلزیاب DEEPMAX X6, فلزیاب DEEPMAX X5, فلزیاب DEEPMAX X3 می باشد. فلزیاب DEEPMAX X6 و DEEPMAX X5 در داشتن Datalogger داخلی و یک عدد GPS اضافی با هم تفاوت دارند.

فلزیاب لورنز
فلزیاب لورنز

برتری فلزیاب لورنز نسبت به فلزیاب های دیگر :

شرکت لورنز از جمله شرکت های تولید فلزیاب است که بجای ساخت فلزیاب های مختلف، توان و تمرکز خود را روی ارتقا و بروز کردن دستگاه های قبلی خود می گذارد. فلزیاب Lorenz حاصل سال ها تجربه و پژوهش می باشد که الان به عنوان فلزیابی بی رقیب در دنیای فلزیابی تبدیل شناخته می شود. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید علاقه مند به گنج یابی هستید ما فلزیاب لورنز را به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید و آموزش فلزیاب لورنز می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز تماس بگیرید. در این نمایندگی به جزء فروش محصولات خارجی و داخلی تعمیر فلزیاب و آموزش فلزیاب نیز انجام می شود. با توجه به گستردگی عرضه فلزیاب تقلبی و فلزیاب جعلی حتما از نمایندگی فروش فلزیاب معتبر خرید کنید.

تعدادی از فلزیاب های جدید شرکت IKPV :

جهت آموزش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و خرید دستگاه فلزیاب از نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب مشهد ، نمایندگی فلزیاب آباده ، نمایندگی فلزیاب کازرون ، نمایندگی فلزیاب شیراز، نمایندگی فلزیاب اصفهان و نمایندگی فلزیاب بوشهر فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب