فلزیاب Cobra 400

فلزیاب Cobra 400 را بهتر بشناسیم

فلزیاب Cobra 400 را بهتر بشناسیم

فلزیاب Cobra 400 :

فلزیاب Cobra 400 یکی از بهترین دستگاه های موجود در زمینه ژئوفزیک و زمین شناسی می باشد. این دستگاه قابلیت تشخیص و کاوش حفره ، اتاقک های زیر زمینی را دارد. فلزیاب تصویری Cobra 400 به هیچ عنوان قابلبت کشف فلزات را ندارد و فقط برای تفکیک و تشخیص لایه های زیر زمین را دارد که در بیشتر سازمان های زمین شناسی از این دستگاه استفاده می کنند. Cobra 400 یکی از دستگاه هایی است که دارای کیفیت تصویر برداری بسیار بالایی می باشد که می توانید در هر نوع زمین و هر شرایطی با کیفیت ترین تصاویر خروجی را داشته باشید. این فلزیاب از سیستم GPR استفاده می کند که باعث می شود کیفیت تصاویر خروجی بسیار بالا باشد.

فلزیاب Cobra 400
فلزیاب Cobra 400

کلاهبرداری با اسم گنج یاب کبری :

متاسفانه برخی افراد سودجوء دستگاه های شرکت رادارتیم سوئد را با نام گنج یاب کبری آمریکا به کاوشگران ایرانی با قیمت بسیار بالا به فروش می رسانند. اما حقیقت این است که هیچ یک از شرکت های آمریکایی دستگاهی با عنوان Cobra ندارند و هیچ شرکتی با این نام در آمریکا نمی باشد. فلزیاب کبری که شرکت رادار تیم طراحی و تولید کرده است از تکنولوژی قدرتمند GPR استفاده می کنند که برای اهداف زمین شناسی و ژئوفیزیک می باشد و اصلا کاربرد و کارایی کشف گنج و طلا را ندارد.

همچنین تنها تولید کننده دستگاه فلزیاب با نام Cobra شرکت Radarteam سوئد می باشد که یکی از معتبرترین تولید کنندگان دستگاه های فلزیاب و ژئوفیزیک می باشد. یکی از محصولات این شرکت که فقط مناسب زمین شناسی می باشد دستگاه Cobra Wireless gpr می باشد. بنابراین قبل از خرید فلزیاب تحقیق کنید تا در دام افراد کلاهبردار گیر نیوفتید. همچنین برای مشاوره رایگان نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برخی از ویژگی های Cobra 400 :

  • ارائه تصاویر کاملا ۳ بعدی
  • فرکانس قابل تغییر ۱۰۰ تا ۹۰۰ مگاهرتز
  • عمق کاوش ۱۰ متری
  • دارای GPS داخلی برای ثبت مکان های اسکن شده ، فاصله ها و …
  • قابلیت کار بین ۶ تا ۸ ساعت به صورت مداوم
  • دارای باطری لیتیوم یونی ۱۰,۸V (6,6 Ah), 71 Wh
  • قابلیت کار در انواع مختلف شرایط محیطی و خاک های مختلف
  • طراحی بسیار مدرن و حمل و نقل راحت و آسان
  • قابلیت کار با انواع سیستم عامل های موجود

برای دریافت اطلاعات در مورد فلزیاب تصویری ، فلزیاب ارزان ، حفره یاب ، ردیاب ، یون یاب ، فلزیاب آمریکایی و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

نظر برای “فلزیاب Cobra 400 را بهتر بشناسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب