قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست؟

 به دستگاهی می گویند که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی ، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید.

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری
قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری :

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری نسبت به بقیه فلزیاب ها با توجه کارایی و قابلیت هایی که ارائه می دهد بالاست. فلزیاب تصویری زمانی می‌تواند فلزیاب پرقدرت تصویری باشد که قدرت تشخیص اهداف و منابع و مواد‌معدنی را با لکه‌رنگ‌های متفاوت در صحنه کار داشته باشد. افراد مبتدی هنگام کار با این فلزیاب ها دچار مشکل خواهند زیرا اطلاعاتی که هنگام کاوش به کاوشگر بر روی نمایشگر نشان می دهند ممکن است درک آن ها برایشان سخت باشد .بنابراین اگر تازه با عرصه فلزیابی وارد شده اید بهتر است که از یک فلزیاب رده پایین تری شروع کنید.

از کجا فلزیاب تصویری بخریم :

اگر به دنبال خرید فلزیاب تصویری خارجی یا فلزیاب تصویری ایرانی هستید ، نمایندگی فلزیاب شیراز بهترین مکان برای خرید فلزیاب تصویری اورجینال می باشد. تمامی دستگاه موجود در این نمایندگی دارای گارانتی معتبر یک ساله، خدمات پس از 10 ساله و دارای قیمت مناسب می باشد. بنابراین برای خرید هرگونه دستگاهی می توانید به آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز مراجعه کنید و دستگاه خود را انتخاب کنید و بعد از تست واقعی آن را بخرید.

 

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی

برخی از فلزیاب های تصویری ما :

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، ، با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب