مرکز فروش فلزیاب

مرکز فروش فلزیاب

مرکز فروش فلزیاب

با سلام خدمت همراهان همیشگی ، یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که به تازگی  می خواهند وارد دنیای فلزیابی و کاوش شوند این است که فلزیاب خود را از کجا خریداری کنند؟ همان طور که می دانید داشتن یک دستگاه گنج یاب خوب می تواند درصد موفقیت شما را افزایش دهد و اگر فلزیاب ی را خریداری کنید که عملکرد و کارایی لازم برای کشف اهداف مورد نظر شما را نداشته باشد قطعا شما ضرر بزرگی خواهید کرد زیرا وقت و هزینه خود را بیهوده تلف کرده اید. بنابراین جهت جلوگیری از چنین اتفاقاتی باید قبل از خرید هر دستگاهی تحقیق و مطالعه لازم را انجام دهید و نکاتی را که در ادامه به ان اشاره می کنیم به دقت توجه داشته باشید.

مرکز فروش فلزیاب
مرکز فروش فلزیاب

نکاتی که قبل از خرید فلزیاب باید رعایت کنید :

برای اینکه در هنگام خرید فلزیاب بتوانید انتخاب درستی داشته باشید یا دردام افراد کلاهبردار گیر نیوفتید حتما به نکات زیر توجه داشته باشید. زیرا بحث فقط بر سر این نیست که فلزیاب خارجی بخرید یا ایرانی ، بخاطر محدودیت هایی قانونی که در زمینه استفاده از فلزیاب ها در کشور وجود دارد باعث شده است تا در بازار داخلی هیچ صنف یا مرجعی در این زمینه وجود نداشته باشد و همین موضوع باعث فعالیت افراد سودجوء شده که اقدام به جعل دستگاه های خارجی یا تولید فلزیاب های دست ساز بی کیفیت شده است.

  • به هیچ عنوان از شخص فلزیاب نخرید و حتما از یک شرکت معتبر خریداری کنید.
  • دستگاهی که خریداری می کنید باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • قبل از خرید حتما فلزیاب مورد نظر را در زمین و شرایط مختلف تست کنید.
  • فلزیابی که قصد خرید آن را دارید باید دارای قدرت تفکیک حداقل 60 درصد باشد.
  • دارای طراحی مدرن و ارگونومیک با ورزن بسیار کم باشد
  • مجهز به بالانس زمین دستی یا اتوماتیک
  • به هیچ وجه فلزیابی که دارای تکنولوژی VLF می باشد را خریداری نکنید زیرا برای کشف دفینه مناسب نیست.
  • دستگاه مورد نظر باید مجهز به نشانگر حساسیت و عمق هدف باشد البته بسته به نوع دستگاه

معتبرترین مرکز فروش فلزیاب در ایران :

شرکت فلزیابی IKPV بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه فلزیاب و معدن یاب در ایران می باشد که دارای بیش دو دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی و تولید فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، اسکنر مگنومتر ، یون یاب می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش مهندسان داخلی توانسته محصولاتی را به بازار عرضه کند که به راحتی با رقبای خارجی خود رقابت کنند و حتی در بیشتر مواقع عملکرد و کارایی بهتری نسبت به آن ها داشته باشد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند.

 

برای مشاهده محصولات و  لیست قیمت فلزیاب های شرکت IKPV اینجا کلیک کنید. همچنی برای خرید هر نوع فلزیابی با شماره 09917579020 یا 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب