نحوه کار با فلزیاب

نحوه کار با فلزیاب و نکات کاربردی هنگام کار

نحوه کار با فلزیاب و نکات کاربردی هنگام کار

برای اکثر کاوشگران مبتدی که میخواهند با فلزیاب کار کنند، شاید این کار کمی برای آنها مشکل باشد و همیشه از خود این سوال را دارند که نحوه کار با فلزیاب چگونه می باشد؟ دستگاه های فلزیاب همیشه از جمله مواردی می باشند که نیاز به آموزش و کار دارند. تجربه در کار با فلزیاب ها مهمترین نقش را دارد. زمانی که شما برای اولین بار یک فلزیاب را خریداری می کنید علاوه بر آموزش که توسط فروشنده دریافت می کنید یا از اطلاعات کاتالوگ محصول می خوانید حتما باید با دستگاه در محیط و شرایط های مختلی کار کنید تا تجربه کافی را برای کار با آن بدست بیاورید. 

نحوه کار با فلزیاب
نحوه کار با فلزیاب

یادگیری اصول کار با گنج یاب ها به نوع دستگاه ها بستگی دارد که شما باید بعد از خرید فلزیاب آموزش های لازم را از فروشنده آن دریافت کنید. دومین عامل مهم در کار با فلزیاب زبان های پشتیبانی شده توسط دستگاه می باشد. گنج یابی که از زبان مادری شما پشتیبانی می کند بیشترین کمک را به شما می کند تا از طلایاب خود بهترین بهره وری را داشته باشید.

نکات مهم در نحوه کار با فلزیاب :

همچنین داشتن یک دفترچه راهنما به زبان مادری همراه دستگاه فلزیاب خود کمک شایانی به خواهد کرد. امروزه با پیشرفت فناوری های استفاده شده در فلزیاب ها بهترین راه برای یادگری نحوه کار با دستگاه های گنج یاب استفاده از دفترچه راهنمای همراه فلزیاب ها می باشد .البته استفاده از فیلم های آموزشی دستگاه های مربوطه نیز برای فراگیری کار با فلزیاب ها راه کار خوبی می باشد.

در عرصه فلزیابی کار با دستگاه فلزیاب و تنظیم کردن آن روی زمین و شرایط مختلف آن را تنظیمات سطحی گفته می شود. گام بعدی که در تنظیم کردن تنظیمات دستگاه  به شما کمک میکند تا به تنظیمات سطحی دقیق و قابل اطمینان برسید تنظیمات مربوط به مقدار حساسیت و تفکیک دستگاه است که می توانید از منابع های ذکر شده استفاده کنید.

برخی از دستگاه های داخلی که در یادگیری نحوه کار با فلزیاب به شما کمک بیشتری خواهند کرد:

جهت خرید دستگاه های فلزیاب همراه با آموزش از نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب بوشهر ، نمایندگی فلزیاب آباده و نمایندگی فلزیاب شیراز فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب