نشان عقرب در گنج یابی

نشان عقرب در گنج یابی و دفینه یابی

نشان عقرب در گنج یابی و دفینه یابی

اگر دوست دارید در مورد نشان عقرب در گنج یابی بیشتر بدانید حتما حصوصیات آثار و نشانه دفینه را بخوبی مطالعه کنید. یکی از ویژگی های عقرب داشتن زهر است که بیانگر خطرناک بودن عقرب می باشد. به همین دلیل روی دفینه یا گنجی که می خواهید کاوش کنید زهر ریخته اند یا تله فیزیکی دارد. در این نوع کاوش باید بسیار با احتیاط عمل کرد. نماد عقرب در دفینه یابی بیانگر دفینه ای است که با سختی وزحمت فراوان می توانید آن را پیدا کنید.

نشان عقرب در گنج یابی
نشان عقرب در گنج یابی

نشان عقرب در دفینه یابی

دفینه عقرب در استخر، چاه های آب و یا در انبارهای زیرزمینی باید نزدیک علامت است. اگر نماد عقرب درون غار باشد در این صورت دفینه آن در آخرین قسمت غار است. به دنبال سنگی باشید که امکان وجود لانه عقرب در زیر آن باشد. دفینه می تواند زیر این سنگ باشد. در اطراف و در زیر زمین می تواند اطاق کوچکی هم باشد. دیده شده است که عکس و نماد عقرب در معنی های متفاوت استفاده شده. کارهایی که با سختی و زحمت زیاد انجام شده عکس عقرب در اینجا موجود بودن یک خطر بزرگ را خبر می دهد.

مخصوصا در آسیاب، استخر، چاه، غارها، انبارهای زیر زمینی احتمال وجود خطر بسیار زیاد است. تمام حوادث علائم ونمادها بطور کلی باید بررسی شود وبعد از اینکه تله فیزیکی را از کار انداختید جستجو را شروع کنید. اگر نشان عقرب در گنج یابی تنها باشد نشانه دفینه و خطر است. عقرب یک علامت نادر و یکی از نمادهای مسیحیان است . و در سنگ قبر کسانی که در خردسالی می میرند نیز می تواند دیده بشود.

آثار و نشانه های مرتبط :

جهت دریافت مشاوره در مورد انواع آثار و نشانه ، دفینه یابی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، ، فلزیاب پالسی ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب