نماد بز در دفینه یابی

نماد بز در دفینه یابی و گنج یابی

نماد بز در دفینه یابی و گنج یابی

بُز حیوانی اهلی از گروه زوج‌سمان ، خانوادهٔ گاوسانان می باشد. بچه‌ بز یا بز خردسال را بُزغاله می گویند. بزغاله شش‌ماهه کهره نام دارد. بز نر بالغ نیز «پازن» و بز غالب(آلفا) گله تکشاد یا تَکّه نام دارد. اولین نشانه ها از اهلی بودن در ایران حدودا به ده هزار سال قبل از میلاد بر می گردد که به صورت سازمان یافته پرورش می دادند. جمعیت بزها در جهان حدود ۶۶۶ میلیون راس و در ایران حدود ۲۰ میلیون راس تخمین زده شده‌ است.

نماد بز در دفینه یابی
نماد بز در دفینه یابی

مفهوم نماد بز در دفینه یابی و گنج یابی

نماد بز در دفینه یابی دارای معانی و مفاهیم متعددی است بخاطر اینکه در دوران های قدیم از این نماد استفاده های مختلفی از آن می شده است. در اکثر دوران ها نماد بز اکثرا به عنوان نماد شجاعت بوده و ار آن در کنار مقبره های افراد پهلوان و شجاع استفاده می کردند. بنابراین در جایی نماد بز مشاهده کردید احتمال وجود دفینه زیاد می باشد و باید با دقت اطراف محل نماد را کاوش کرد. برخی از کاوشگران می گویند 15 الی 20 متری این نماد ، غاری وجود دارد و باید آن را پیدا کنید.

اما بعضی افراد بر این باورند که باید به طول شاخ بز توجه کرد و با توجه به آن از پای قبر فاصله گرفت و زمین را بکنید تا به گنج برسید. البته معانی و راهکار های دیگری هم می باشند که روش های گفته شده در بالا از اعتبار بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند و احتمال پیدا کردن دفینه در آن ها خیلی بیشتر می باشند.

آشنایی با دیگر آثار و نشانه ها :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، قیمت فلزیاب ، فلزیاب ارزان و … با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب