نماد سنگ آسیاب

نماد سنگ آسیاب در دفینه یابی

نماد سنگ آسیاب در دفینه یابی

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز: شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی       شماره تماس : 09120043750

سنگ آسیاب، سنگی است که در آسیاب‌های آردساز برای آسیاب گندم یا سایر غلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ آسیاب به صورت جفت است شامل یک سنگ متحرک در بالا که به طور معمول کمی مقعر است و سنگ زیرین که کمی محدب است. این کمک می‌کند تا آردی که به لبه‌های بیرونی سنگ هدایت می‌شود در کانال اطراف سنگ‌ها جمع‌آوری شود.

نماد سنگ آسیاب
نماد سنگ آسیاب

نماد سنگ آسیاب در گنج یابی :

نماد سنگ آسیاب یکی از نماد هایی می باشد که زیاد دیده می شود و برخی اوقات نیز همراه با دفینه است. در هنگام مشاهده سنگ آسیاب باید به برخی از نکته ها توجه کنید و دقیق بررسی کنید تا به دفینه ای که ممکن است در آن وجود دارد دست پیدا کنید. اگر در مرکز آن یک سوراخ باشد نشان دفینه نیست ولی اگر برروی آن سوراخهای بیشتری بود میتوان آن را به عنوان آثار دفینه بشناسید. در اینصورت مسیر راه را نشان میدهد.

اگر این راه را 1 الی 2 منر ادامه دهید به ساروج می رسید و بعد از رد کردن ساروج با راه های پیچ و خم دار می رسید که در این راه رو ها باید سنگ اسیاب دوم را پیدا کنید. اگر به این نشانه ها دست پیدا کردید یعنی اینکه راه را درست آمده اید. گودی هر سوراخ در سنگ آسیاب طول دالان را نشان میدهد. هر سوراخ خودش تعداد اتاقها را نشان خواهد داد. البته دفینه موجود در آثار سنگ آسیاب زیاد نیست و معمولا یک اتاق غذا و یک اتاق مهمات و اتاق دیگر دفینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب