نماد سگ در دفینه یابی

نماد سگ در دفینه یابی

نماد سگ در دفینه یابی

سگ زیرگونهٔ اهلی گرگ‌ها و پستانداری از راستهٔ سگ‌سانان است. سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. سگ‌ها از متنوع‌ترین جانوران زمین هستند که میراث چند هزار سال مداخله انسان در روند جفت‌گیری و پرورش این جانور است. سگ‌ها نقش‌های مختلفی را در جوامع انسانی بر عهده گرفته‌اند و آدمیان از ایشان برای شکار، گله‌داری، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس و نیروهای نظامی، همراهی و همدمی و کمک به اشخاص دچار ناتوانی استفاده کرده‌اند. در بعضی فرهنگ‌ها از آن به عنوان یک منبع غذایی هم استفاده شده‌است. در سال ۲۰۰۱ برآورد شده که حدود ۴۰۰ میلیون قلاده سگ در سراسر دنیا زندگی می‌کنند.

نماد سگ در دفینه یابی
نماد سگ

نماد سگ در دفینه یابی :

نماد سگ یکی از سمبل های یونانی است که کمتر در آرامگاه ها و مقبره ها دیده می شود. این نماد را بیشتر به صورت حکاکی یا کنده کاری شده بر روی سنگ های خوابیده می توانید مشاهده کنید. در بین نماد های موجود حالت حکاکی شده بیشتر از بقیه وجود دارد. نماد سگ در دفینه یابی دارای معانی و تفاسیر مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. نماد سگ در گنج یابی به معنی وجود دفینه نمی باشد. بنابراین اگر این نماد را در مکانی مشاهده کردید به دنبال دفینه نباشید ، به احتمال زیاد در زیر نماد قبری وجود دارد که فاقد دفینه می باشد.

حالت های نماد سگ در دفینه یابی :

  • نماد سگ خوابیده باشد.
  • نماد سگ به صورت کنده کاری شده
  • اگر به جهت خاصی نگاه می کرد همان طرف سر قبر می باشد

آشنایی با آثار و نشانه های دیگر:

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آثار و نشانه ، فلزیاب ، گنج یاب ، قیمت فلزیاب ، فلزیاب ارزان ، فلزیاب خارجی و … با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب