نماد لاکپشت در دفینه یابی و گنج یابی

نماد لاکپشت در دفینه یابی و گنج یابی

بیشتر بدن لاک‌پشت‌ها با یک استخوان یا صدف غضروفی پوشیده شده است. این پوسته سخت از دنده‌های آن‌ها مشتق شده‌ است. محافظ بدن لاک‌پشت از صفحه‌های شاخی تشکیل شده‌است که استخوان را می‌پوشانند. ستون مهره‌ها، دنده‌ها و چند استخوان دیگر لاک‌پشت به سطح داخلی این لاک وصل هستند. به همین دلیل لاکپشت ها موجوداتی کند و سنگین هستند.

نماد لاکپشت در دفینه یابی و گنج یابی
نماد لاکپشت در دفینه یابی و گنج یابی

لاکپشت ها بیشتر وقت خود را در دریا زندگی می کنند و در فصل زاد و ولد بخاطر جفت گیری در آب های کم عمق زندگی می کنند. لاک‌پشت‌های ماده برای تخم گذاری شب به ساحل می‌آیند و تخم‌گذاری می‌کنند. لاکپشت های ماده تا 200 عدد تخم مس توانند بگذارند. بچه لاکپشت ها بعد 9 ماه از تخم بیرون می آیند و به دریا می روند. لاکپشت ها هم مانند سایر موجودات دارای دشمنان زیادی هستند که انسان ها یکی ازآن ها می باشند و به همین دلیل بیشتر آن ها تا قبل از سن تولد خود کشته می شوند.

نماد لاکپشت در و گنج یابی :

نماد لاکپشت در دفینه یابی کمتر دیده شده و یکی از نماد هایی می باشد که احتمال وجود دفینه رد آن زیاد می باشد. نماد لاکپشت بر روی سفال ها و بنا های کوچک نیز استفاده شده است. نماد لاکپشت نیز مانند سایر نماد نماد دارای مفهوم خود می باشد که برخی نظریه ها بیانگر این است که در مکانی که این نماد وجود دارد باید تونل یا غاری وجود داشته باشد که باید به دقت بررسی شود و غار پیدا شود . ورودی غار ممکن است باریک باشد و راه زیادی باید طی شود تا به هدف رسید. ورودی این غار ممکن است در زیر نماد باشد.

آشنایی با آثار و نشانه های بیشتر :

جهت ، اجاره فلزیاب و می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب