نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی

نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی

نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی

گاو حیوانی است که تغییرات فصلی تولید مثلی ندارد، یعنی در کل سال قادر به انجام زاد و ولد می‌باشد. طول حاملگی این حیوان نه ماه بوده و غالباً تک‌ قلوزا می‌باشد، اگر چه دوقلوزائی و چند قلوزائی نیز گاه دیده می‌شود. احتمال دوقلوزائی در گاو یک تا دو درصد می‌باشد. از زمان قدیم مردم ازگوشت ، پوست و شیر آن در زندگی روزمره استفاده می کردند.

نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی
نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی

نماد گاو در دفینه یابی و گنج یابی :

گاو تقریبا در تمام دوران ها و تمدن های گذشته بوده و مردم از آن برای غذا و پوشاک خود استفاده می کردند. گاو در یونان نماد خدای دریا ، قدرت و حاظت می باشد. در دوران گذشته از نماد گاو استفاده های زیادی می کردند. روی سکه ها ، طاق بناها و روی مزار ها و … از نماد گاو استفاده می کنند.

نماد گاو در دفینه یابی با دو نظریه مطرح می شود . نظریه اول به معنای وجود پرستشگاه  یا محل دفن افراد می باشد که احتمال وجود هدایایی در آن وجود دارد و نشانه وجود دفینه نمی باشد. اما نظریه دوم  بیانگر این می باشد که اگر دو نماد گاو که بهم نگاه می کنند را پیدا کردید احتمال وجود گنج و دفینه زیاد می باشد و باید زیر پای گاو ها یا گوساله ها مورد کاوش قرار داد.

برخی از مطالب مرتبط :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار و نشانه ، ، ، ، ، ، ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب