گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم

گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم

گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم

گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم

گارانتی فلزیاب IKPV | کمپانی IKPV با بیشتر از 20 سال تجربه در زمینه تولید، فروش، عمیر و اجاره انواع فلزیاب و طلایاب ایرانی بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در کشور ایران بوده و همه مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب این شرکت درون کشور انجام شده است و در بیشتر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری نسبت نمونه فلزیاب خارجی مشابه خود دارند و دلیل آن طراحی فلزیاب و طلایاب های ساخت شرکت فلزیاب IKPV بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است. این شرکت دستگاه های خود را با گارانتی معبر ارائه میکند.

گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم
گارانتی فلزیاب IKPV | چرا فلزیاب را با گارانتی بخریم

 

گارانتی محصولات:

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند همه محصولات فروخته شده توسط کمپانی فلزیاب IKPV با گارانتی معتبر 1 ساله بوده و در صورت خرابی هر کدام از فلزیاب های خریداری شده می توانید با در دست داشتن کارت گارانتی فلزیاب IKPV و مراجعه به نمایندگی فروش فلزیاب ، مشکل خود را در کمترین زمان ممکن برطرف سازید. اگر دسترسی آسان به نمایندگی فروش فلزیاب را ندارید، برای رفع مشکل و تعمیر فلزیاب خود می توانید با متخصصین شرکت فلزیاب IKPV تماس بگیرد.

شرایط گارانتی فلزیاب IKPV همه محصولات فروخته شده دارای برچسب هولوگرام و نیز برچسب گارانتی فلزیاب می باشد لذا در صورت مخدوش شدن برچست گارانتی فلزیاب و همچنین ضرب دیدگی ، آبدیدگی ، حرارت و یا هر گونه دست کاری در سیستم دستگاه شما از گارانتی ساقط و با احتصاب هزینه رفع خواهد شد.

جهت هماهنگی، رفع مشکل و یا ارسال قطعات و تعمیر آن میتوانید با ایمیل و یا با شماره تلفن 09120043750 تماس حاصل فرمایید.

این روزها همه شرکت های تولید کننده محصولات در بازارهایی با رقابت بسیار فشرده سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند تا در این رهگذر با عرضه محصولات خود نقش بیشتری در گرداندن چرخ صنعت آن داشته باشند. ر این راستا علاوه بر فعالیت های گسترده در راستای بهبود کیفیت محصولات ، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز امری اجتناب ناپذیر و ضروری می باشد. با توجه به پیچیدگی شرایط ارائه این خدمات و لزوم توجه در دقت و صحت انجام آن ها ، استفاده از دستورالعمل اجرایی این خدمات بالاخص آن یعنی خدمات گارانتی بسیار ضروری می باشد.

تعریف گارانتی فلزیاب

واژه گارانتی یا ضمانت به مجموعه تعهداتی گفته می شود که سازنده دستگاه فلزیاب در قبال وقوع هر گونه خرابی ناشی از کیفیت نا مطلوب قطعات و یا عملکرد نامناسب محصول ساخت خود، جهت رفع آن چه از طریق تعمیر و چه از طریق تعویض فلزیاب بر عهده می گیرد. در این حالت تمام هزینه های تحمیل شده بر عهده شرکت تولید کننده فلزیاب می باشد.

برخی از محصولات شرکت فلزیاب IKPV

فلزیاب مگنومتر

فلزیاب آنتن راداری

فلزیاب پالسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب