گنج یاب تصویری برای کاوش قبر

گنج یاب تصویری برای کاوش قبر

آیین تدفین در ایران باستان :

آیین ها و عقاید مردم ایران در طول دوران های گذشته متفاوت بوده است. ایرانیان در دوره‌های باستان گاه جسد را با موم می‌پوشاندند و آن‌گاه آن را دفن می‌کردند چنان‌که در جنوب ایران متداول بود. گاه جسد را می‌سوزاندند. بخاطر وجود ادیان مختلف در ایران آیین خاکسپاری ها نیز متفاوت بودند.علاوه بر ایران اعتقاد به زندگی پس از مرگ در سایر نقاط جهان نیز وجود داشته است و این رو در قبر مردگان خوراک ، پوشاک و لوازم زندگی قرار می دادند. اما اتفاقی که در دوران کهن می افتاده ، قرار دادن زیورالات ، جواهرات ، طلا و نقره یا سنگ های گران بها در مقبره مردگان بوده است. البته این اتفاق بیشتر در مورد قبور افراد مشهور یا حاکمان بوده است. با توجه به تحقیقات باستان شناسان اکثر جواهرات قدیمی کشف شده از داخل مقبره ها یا گور ها بدست آمده است.

گنج یاب تصویری برای کاوش قبر
گنج یاب تصویری برای کاوش قبر

گنج یابی در ایران :

ایران یه عنوان یک کشور باستانی و کهن شناخته می شود و بخاطر داشتن آثار باستانی فراوان و وجود گنجینه های پنهان ارزشمند به یکی از نقاط پر کاوش در جهان تبدیل شده است. کشف گنج و دفینه از دیر باز وجود داشته و اکنون رنگ و بویی تازه به خود گرفته و با روی کارآمدن تجهیزات گنج یابی پیشرفته ، به تعداد علاقه مندان به کاوش نیز افزوده شده است. موفقیت در گنج یابی علاوه دبر تجربه کافی و شناخت علائم و نشانه گنج ، نیازمند یک دستگاه گنج یاب حرفه ای می باشد.

استفاده گنج یاب تصویری برای کاوش قبر :

مکان های دارای گنج بسیاری در ایران وجود دارد ولی یکی از مهمترین مکان ها قبر ها می باشد که هدف اکثر کاوشگران می باشد. اگر از قبر های دارای دفینه شناختی ندارید می توانید مقاله قبر های قدیمی ایران را مطالعه کنید. اما شاید از خود سوال کنید که برای کاوش قبر چه دستگاهی بهتر می باشد. اگر به دنبال موفقیت و نتیجه درست می گردید ، استفاده از گنج یاب تصویری برای کاوش قبر می تواند بهترین بازده را برای هر کاوشگری داشته باشد. همان طو.ر که می دانید سیستم های تصویری به راحتی نی توانند زمین را اسکن کرده و خروجی را به صورت تصاویر رنگی مشاهده کنید که هم در هزینه و وقت شما می تواند صرفه جویی کند.

برخی از بهترین سیستم های تصویری :

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید انواع فلزیاب با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب