گنج یاب تصویری پیشرفته

گنج یاب تصویری پیشرفته

گنج یاب تصویری پیشرفته

تکنولوژی ها و گنج یاب ها :

سلام خدمت کاوشگران و همراهان همیشگی ، به لطف تکنولوژی های پیشرفته و به روز دستگاههای گنج یاب توانسته‌اند به سطحی از پیشرفت برسند که بتوانند تصاویر و اسکن های زنده از لایه های زمین و اشیاء درون آن ارائه دهند. شاید در دهه های گذشته استفاده از فلزیاب ها و گنج ها بدین صورت نبود و فقط افراد اندکی از این دستگاه استفاده می کردند.

گنج یاب تصویری پیشرفته
گنج یاب تصویری پیشرفته

اما پیشرفته شدن گنج یاب ها دریچه‌های برای کاوشگران باز کرد تا بتوانند گنجینه ها و دفینه های پنهان شده در دل خاک را کشف کنند. البته خیلی ها فلزیاب ها فقط جهت سرگرمی استفاده می کنند اما کشف گنج و دفینه های ارزشمند هیجان خاص خود را دارد فقط کاوشگران واقعی این حس را درک می کند. یکی از اینجا که امروزه بسیار پرکاربرد بوده گنج یاب تصویری پیشرفته می باشد اما اینجا چگونه کار میکند؟ 

گنج یاب تصویری پیشرفته :

همانطور که میدانید دارای قابلیت تفکیک فلزات هستند یعنی قادرند طلا را از دیگر فلزات تفکیک کنند که این یک قابلیت عالی می باشد که در زمان و هزینه کاوشگران می‌تواند صرفه جویی کند. گنج یاب های تصویری معمولاً از سنسور های فوق پیشرفته برای اسکن زمین استفاده می کنند تصاویر و اسکن های با کیفیت بالا و با جزئیات بیشتر را در اختیار اپراتور قرار دارد.

البته این صفحه را نداشته باشید که با اسکن زمین بتوانید یک تصویر واقعی از لایه های زیر زمین به دست بیاورید. در واقع تصاویر به صورت گراف های رنگی و سه بعدی می باشد و در آن می توان اندازه و ابعاد تقریبی اشیا را می توان مشاهده کرد که معمولاً در تصاویر اسکن شده اهداف به شکل زرد رنگ مشاهده می شود که در واقع به نرم افزار تحلیلگر آن نیز بستگی دارد. سنسور های استفاده شده در این گنج یاب ها معمولاً مگنومتر یا جی پی آر می باشد.

نحوه کار گنج یاب های تصویری :

نحوه کار این دستگاه به این صورت می باشد که با اسکنر زمین داده های گرفته شده از زمین در حافظه دستگاه ذخیره و به وسیله انتقال بی سیم یا بلوتوث به سیستم کامپیوتری انجام می شود. بعد از انتقال داده ها در نرم افزارهای خاصی مانند نرم افزار ویژوالایزر تجزیه و تحلیل می شود. یعنی نرم افزار ها داده ها را گرفته و به صورت تصاویر سه بعدی نشان می دهد که اپراتور می تواند جزئیات بیشتری از محل قرار گیری هدف به اندازه هدف را را به دست آورد که این از از زمان و هزینه اضافی جلوگیری می کند. البته این را نیز خاطر نشان کنم که تصاویر ارائه شده تا ۷۰ الی ۸۰ درصد قابل اطمینان هستند البته این به نوع دستگاه و سیستم کارکرد آن نیز بستگی دارد.

برخی از بهترین گنج یاب های تصویری :

برای خرید بهترین گنج یاب های بازار با شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب