گنج یاب پالسی ارزان قیمت

گنج یاب پالسی ارزان قیمت

گنج یاب پالسی ارزان قیمت :

قبلا در مورد گنج یاب ها صحبت کردیم و با مقاله ای جداگانه هر یک را مورد بررسی قرار دادیم. اگر نمیدانید که چگونه با یک گنج یاب کار کنید اینجا کلیک کنید. گنج یاب ها با توجه به سیستم کارکرد شامل گنج یاب پالسی ، گنج یاب مگنومتر ، گنج یاب VLF می شوند. هر یک از این گنج یاب ها برای کارایی خاصی طراحی و تولید شده اند. از میان آن ها گنج یاب های پالسی در میان کاوشگران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته این بستگی به منطقه ای که مورد کاوش قرار می گیرد دارد. کاوشگرانی که در کشور های اروپایی قرار دارند اکثرا از سیستم های VLF زیرا به عمق کاوش بالایی نیاز ندارند. از این رو بیش از 90 درصد فلزیاب های خارجی دارای سیستم VLF  هستند که در خاک ایران کارایی و عملکرد درستی ندارند.

گنج یاب پالسی ارزان قیمت
گنج یاب پالسی ارزان قیمت

ویژگی های یک گنج یاب حرفه ای :

  • دارای عمق کاوش بالای 3 متر.
  • دارای ثبات و پایداری در زمین شور ، سخت ، آهکی ، کوهستانی و …
  • درصد خطای پایین و قدرت تفکیک خوب و قابل اعتماد
  • دارای طراحی استاندارد و سبک وزن باشد
  • دارای رابط کاربری آسان با طراحی مدرن و مهندسی
  • دارای کویل با سایز های مختلف و قابلیت بالانس دستی
  • دارای قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش

گنج یاب های پالسی نسبت به دیگر سیستم از عمق کاوش و حساسیت بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل به دستگاه مورد علاقه کاوشگران ایرانی تبدیل شده است. برخی فلزیاب های خارجی که از سیستم پالسی بهره می برند و همچنین مورد توجه کاوشگران نیز هستند شامل گنج یاب جی پی زد ، گنج یاب لورنز زد وان ، گنج یاب جی پی ایکس و … می باشند.

از کجا گنج یاب پالسی ارزان قیمت بخریم ؟

خرید فلزیاب و گنج یاب همیشه برای کاوشگران با مشکلاتی رو به رو بوده و هست ، اعم از محدودیت های قانونی یا وجود افراد کلاهبردار در بازار داخلی. بنابراین برای خرید فلزیاب باید از مراکز قانونی و معتبر خریداری کنید تا گرفتار افراد سودجوء نشوید. همچنین می توانید با کارشناسان فروش ما در سراسر ایران تماس گرفته و اقدام به خرید دستگاه خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب