گنج یاب پالسی

گنج یاب پالسی برای کاوش دفینه

گنج یاب پالسی مناسب کشف دفینه

گنج یاب ها یکی از پر استفاده ترین دستگاه های موجود در عرصه فلزیابی می باشد که در ایران و جهان کاوشگران از آن ها بهره می برند. دلیل این محبوبیت را می توان عملکرد متفاوت و کارایی بالا در کشف طلا و اشیاء با ارزش دانست. استفاده از دستگاه گنج یاب در ایران نسبت به سایر نقاط جهان کاملا متفاوت می باشد. مثلا در کشور های اروپایی به دلیل اینکه دفینه ها در عمق کمتر از یک متر قرار دارند ، از سیستم های VLF استفاده می کنند.

اما در ایران با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی کهن که باعث به جای ماندن گنجینه ها و دفینه های ارزشمند از حکومت های مختلفی که روی کار آمده بودند شده است و این دفینه معمولا در عمق بالایی دفن می شده اند. از این رو اکثر کاوشگران برای کشف این گنجینه های از گنج یاب پالسی استفاده می کنند زیرا دارای عمق کاوش بیشتری نسبت به دیگر سیستم ها هستند.

گنج یاب پالسی
گنج یاب پالسی

گنج یاب پالسی برای کاوش دفینه :

همان طور که اشاره کردیم برای کاوش در خاک ایران گنج یاب پالسی بهترین انتخاب می باشد ، زیرا علاوه بر ارائه عمق کاوش بیشتر ، عمکلرد خوبی در خاک معدنی دارند. همچنین شما نیز می توانید از گنج یاب پالسی تصویری برای سهولت در کار خود نیز استفاده کنید که دیگر شما را از داشتن سیستم های اضافی بی نیاز می کند. سیستم های پالسی تصویری این امکان را در اختیار کاوشگر قرار می دهد تا به صورت زنده (لایو اسکن) زمین را اسکن کرده

و اطلاعات دریافتی را به صورت تصاویر سه بعدی در نرم افزار خاصی تجزیه و تحلیل کند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و تشخیص بهتر اهداف زیر زمین می شود. البته باید نکته ای را یادآوری کنم که عمق کاوش زیاد یا تصویری بودن دستگاه دلیل بر خوب بودن آن نیست ، یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید علاوه بر موارد ذکر شده قدرت تفکیک فلز بسیار خوبی داشته باشد.

معرفی بهترین دستگاه های پالسی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب