آثار و نشانه موش

آثار و نشانه موش در دفینه یابی

آثار و نشانه موش در دفینه یابی

موش (انگلیسی: Mouse) پستانداری کوچک از راستهٔ جوندگان است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی با جلو آروارهٔ تحتانی خرد می‌کند. چون دندان‌های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایماً دندان‌های خود را با جویدن چیزهای نسبتاً سخت، از قبیل دانه‌ها و حبوبات، بفرساید. موشها به انواع صحرایی و غیره تقسیم بندی می‌شوند که بستگی به طول دم آن‌ها دارد. بعضی مواقع مردم حیواناتی که شبه موش است را موش مینامند مانند موش خرما.

آثار و نشانه موش
آثار و نشانه موش

آثار و نشانه موش در گنج یابی :

آثار و نشانه موش در دفینه یایی یکی از نماد های باارزش و کمیاب می باشد که کمتر دیده می شود. در این نماد یکی از چیز هایی که خیلی مهم می باشد جهت نگاه موش می باشد که می تواند شما را در رسیدن به انبار یا دفینه کمک کند. یکی دیگر از نشانه های مهم حالات قرار گیری دم نماد می باشد که خود دارای تفاسیر متعددی می باشد. اگر دم موش حالت خاصی داشته باشد باید سمت دم را نیز بررسی نمایید. اگر دم موش صاف باشد، احتمالاً در مسیر نگاه یا دم راهی دالان گونه باید بیابید که در ابتدای ورود، بسیار تنگ و بعد کمی بازتر می شود. چنانچه دو موش وجود داشته باشد که قوس داشته یا پیچیده شده باشند، نشان دهنده آن است.

مفهوم نماد موش در دفینه یابی :

اگر نماد دو موش را با هم مشاهده کردید که دارای حالات خاصی مانند حالت قوس دار یا به هم پیچیده بودند باید به در جهت نگاه موش به دنبال راهی باشید که به دالان های پرپیچ و خم منتهی می شود.  اگر چشم موش به صورت برجسته و قوس دار باشد، نشان دهنده وجود یک گورپشته (یک تل خاکی) است که نگاه موش به آن سمت متمرکز شده است و راه ورود از پهلوی این تل خواهد بود.

مشاهده مطالب مرتبط بیشتر :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب