اجاره گنج یاب در شیراز

اجاره گنج یاب در شیراز

اجاره گنج یاب در شیراز | اجاره فلزیاب در شیراز

شرکت IKPV بیش از دو دهه سابقه در زمینه تولید فلزیاب ، ، را دارد. این شرکت از بهترین متریال اولیه و پیشرفته ترین مدار های الکترونیکی برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. تمامی مراحل طراحی و تولید دستگاه های این شرکت در داخل کشور و زیر نظر مهندسین مجرب این شرکت انجام می شود. تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی معتبر یک ساله ، خدمات پس از فروش 10 ساله و ارسال رایگان می باشد.

اجاره گنج یاب در شیراز
اجاره گنج یاب در شیراز

اجاره گنج یاب در شیراز :

اگر شما هم به دنبال اجاره گنج یاب در شیراز هستید ، اگر شما هم می خواهید وارد عرصه جذاب گنج یابی شوید و به هر دلیلی نمی توانید یک دستگاه فلزیاب مناسب برای خود بخرید ، نگران این موضوع نباشید چون می توانید هر نوع دستگاهی را از نمایندگی فلزیاب شیراز اجاره کنید. فلزیاب شیراز تنها مرکز معتبر فروش فلزیاب در شیراز می باشد که فلزیاب های شرکت های معتبر خارجی مانند شرکت فیشر ، او کا ام ، ماینلب ، وایتس ، نوکتا ، ماکرو ، گرت ، لورنز ، ایکس پی ، تسرو و … را به صورت اورجینال به فروش می رساند.

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی

شماره تماس : 09120043750

برخی از محصولات ما :

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ،  ، ، ، ، می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب