بهترین فلزیاب موجود در بازار ایران

بهترین فلزیاب موجود در بازار ایران

بهترین فلزیاب موجود در بازار ایران

کلمه بهتربن یک لغت نسبی می باشد که ممکن است در شرایط متفاوت تغییر کند. برای مثال اگر کسی از شما در مورد بهترین گوشی موبایل بازار بپرسد چه پاسخی به او میدهید؟ قطعا نمیتوانید با قاطعیت یک مدل و برند خاص را پیشنهاد کنید و از او سوالاتی در مورد قیمت ، کاربرد آن و انتظاراتی که از آن دارد ، اندازه و سایر ویژگی های مورد انتظار میپرسید و سپس بهترین مدل را با توجه به پاسخ های او پیشنهاد میدهید.

بهترین فلزیاب
بهترین فلزیاب

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدل های بیشماری از دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در بازار موجود است و هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف می باشند و برای انتخاب هریک باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. نکاتی از جمله قیمت دستگاه گنج یاب ، عمق کاوش دستگاه ، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه ، سازگاری با محیط های مختلف کاوش ، چند کاربرد بودن دستگاه و …

تفاوت فلزیاب های ایرانی و خارجی :

یک باور قدیمی که در بین ما ایرانیان وجود دارد و شاید بتوان گفت به دلیل برخی از مسائل نیز تا حدودی درست است این است که دستگاههای تولید خارج بسیار بهتر و با کیفیت تر از نمونه داخلی هستند اما باید گفت که واقعیت چیز دیگری است! و دلیل آن نیز کاربرد متفاوت دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در کشورهای اروپایی با ایران میباشد. در اروپا دستگاههای فلزیاب بیشتر جنبه سرگرمی داشته و از آنها برای کاوش سکه ها و تکه های ریز طلا و جواهرات در سطح زمین و نهایتا تا عمق 50 سانتی متری زمین استفاده می کنند.

اما در ایران شرایط متفاوت است. ایران یک کشور باستانی است و دارای قدیمی ترین تمدن بعد از مصر باستان میباشد ( برخی حتی قدمت تمدن در ایران را بیشتر از مصر میدانند ) بنابراین خاک این سرزمین دارای دفینه ها و گنج های بسیاری است که مرور زمان باعث شده است به عمق چند متری زمین رفته و غیر قابل دسترس شوند.بنابراین استفاده از دستگاههایی با عمق کاوش زیاد در اینگونه موارد پیشنهاد می شود.

معرفی بهترین فلزیاب های ایرانی و خارجی :

باغ توجه به مطالبی که گفته شد جمعی از کارشناسان ما و کاوشگران با تجربه پس از تست دستگاههای موجود در بازار و قرار دادن آنها در زمین های مختلف کاوش بهترین فلزیاب ها را انتخاب کردند که در ادامه 10 مورد از بهترین گنج یاب های موجود را معرفی می کنیم :

در ادامه نیز به معرفی 7 فلزیاب برتر خارجی می پردازیم :

  • LORENZ DEEPMAX Z1
  • LORENZ DEEPMAX X6
  • XP Deus
  • Fisher F75
  • Garrett AT Pro
  • Mega Scan Pro
  • Makro CF77

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب