تست عمق فلزیاب

تست عمق فلزیاب

تست عمق فلزیاب

تست عمق فلزیاب چیست :

تست عمق فلزیاب راهی طولانی برای راهنمایی شما در انتخاب فلزیاب مناسب خواهد بود. اما باید متذکر شویم که، تست عمق فلزیاب فقط یک راهنما است، زیرا شما می توانید با کمک یک فلزیاب هدفی را در یک عمق کمتر یا بیشتر از عمق حداکثری انتظار دارید کشف کنید، که می تواند تحت تاثیر عوامل محیطی نیز باشد. به عنوان مثال، یک دستگاه فلزیاب که یک جسم را در عمق حداکثر 11 اینچ در یک محیط خاص تشخیص می دهد، یک جسم مشابه را در عمق حداکثر 8 اینچ در محیط دیگری پیدا می کند.

تست عمق فلزیاب
تست عمق فلزیاب

تاثیر محیط کاوش در عمق نفوذ :

این تغییرات ممکن است ناشی از عواملی باشند که عمق آشکار ساز فلز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و یا می‌توانید بگویید عواملی که می‌توانند تست عمق فلز را با خطا مواجه کنن ، در این مورد هیچ ربطی به دستگاه ندارد ، اما قطعا تشخیص وابسته به محیط اطراف می باشد. با این حال ، لازم به ذکر است که برای تشخیص فلزات در عمق بیشتر ، باید یک سیم‌پیچ با اندازه بزرگ داشته باشد . هرچه اندازه کویل فلزیاب بزرگتر باشد دستگاه می تواند عمق بیشتری را کاوش کند. تا اینجا با مفهوم عمق نفوذ فلزیاب آشنا شدید ، اما این عمق نفود به فاکتورهایی بستگی دارد که تعیین می کنند که یک دستگاه تا چه اندازه می تواند هدفی را در زیر زمین پیدا کند.

عوامل تاثیر گذار در عمق کاوش :

  • Soil type (نوع خاک) : نوع خاک نقش مهمی در تعیین عمق فلزیاب دارد. به عنوان مثال، خاک رس و زمین سیلت را در نظر بگیرید. این امکان وجود دارد که شما در ۱۰ اینچی یک سکه را  دریافت کنید ، اما ممکن است از دیدن دستگاهی که تلاش می‌کند تا سکه را در ۷ اینچی را در خاک رس یا زمین سلیت پیدا کند، شگفت‌زده شوید. دلیل آن نیز معدنی بودن این نوع خاک ها می باشد زیرا خاک های معدنی سیگنال های مزاحم زیادی ارسال می کنند. فلزیاب شما می‌تواند یک نشانه از شی با ارزش را به شما بدهد ، در حالی که آن یک میخ بی ارزش است است.
  • اندازه هدف یا شی : اندازه اشیاء یکی از عوامل مهمی است که در تعیین عمق کاوش تاثیر بسزایی دارد. هرچه اندازه یک جسم فلزی بزرگ‌تر باشد ، فلزیاب بیشتر و آسان‌تر تشخیص خواهد داد.
  • طول زمانی هدف دفن شده : هر چقدر مدت زمان زیادی از دفن شدن هدف بگذرد ، دستگاه فلزیاب می تواند در عمق بیشتری آن را کشف کند.
  • زمین مرطوب : تشخیص عمیق‌تر برای فلزیاب روی زمین مرطوب مشکل است . با این حال , فرکانس از زمین های مرطوب راحت تر عبور می کند و پیدا کردن سکه هایی که تازه دفن شده باشند بعد از باران به راحتی کشف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب