تعویض دستگاه فلزیاب

تعویض دستگاه فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

تعویض دستگاه فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

با بیش از دو دهه سابقه در زمینه سال تولید فلزیاب، فروش فلزیاب، تعمیر و اجاره انواع و  در ایران می بادش . این شرکت بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است و به دست مختصصان بسیار زبده و با تجربه ساخته می شوند. دستگاههای شرکت IKPV در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی ما بر اساس شرایط اقلیمی ایران بوده و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

تعویض دستگاه فلزیاب
تعویض دستگاه فلزیاب

تعویض دستگاه فلزیاب در نمایندگی شیراز :

فلزیاب ها در اثر جستجو در محیط های سخت و شرایط عملیاتی دشوار دچار آسیب می شوند و باید با یک فلزیاب نو جایگزین شوند. گاهی اوقات نیز کاوشگر قصد دارد تا فلزیاب خود را با یک دستگاه جدیدتر تعویض کند تا بتواند در کاوش خود از مزایای یک گنج یاب پیشرفته بهره ببرد. اگر قصد تعویض فلزیاب خود را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در صورت امکان فلزیاب آسیب دیده شما با محصولی که می خواهید تعویض شود. تمامی محصولات شرکت IKPV دارای 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

برخی از محصولات ایرانی و خارجی در نمایندگی شیراز :

برای تعویض فلزیاب ، اجاره فلزیاب ، اطلاع از و  از نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب