تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ساخت فلزیاب ها و کاربردهای متنوع آن ها در رشته ها و علوم گوناگون، هر دستگاه فلزیاب با فناوری ساخت منحصر به فرد خود ارائه می شود. در اینجا ما به بررسی سیستم ها و تکنولوژی های به کار رفته در این فلزیاب های می پردازیم. شرکت های زیادی هستند که در این زمینه دارای تکنولوژی های انحصاری هستند مانند ماینلب استرالیا یا گرت آمریکا که توانسته اند با تولید محصولات پیشرفته ، حرکتی رو به جلو در این صنعت ایجاد کنند.

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی
تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

تقسیم بندی فلزیاب ها از نظر خروجی

  • فلزیاب آنالوگ
  • فلزیاب دیجیتال
  • فلزیاب تصویری

فلزیاب آنالوگ

فلزیاب آنالوگ از طریق فرکانسی که به زمین وارد می کند و این فرکانس بر اثر برخوزرد با اشیاء ، فرکانس برگشتی را به سطح زمین می فرستد و دستگاه این فرکانس را دریافت کرده و کاوشگر را از طریق الارم صدا با خبر می کند.

فلزیاب دیجیتال

فلزیاب دیجیتال مجهز به نمایشگر دیجیتال بود و قادر به تفکیک و تعیین متراژ می باشد.

فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری قادر به تصویر برداری از عوامل زیر زمین می باشد به عنوان نمونه اگر مجسمه ای داخل زمین باشد شکل مجسمه را به صورت لکه های رنگ نمایش می دهد. این نوع فلزیاب ها قادر به شناسایی حفره ها و غارها هستند.

چند فلزیاب تصویری محصول کمپانی فلزیاب IKPV

خرید فلزیاب

محصولات کمپانی شامل تمام تقسیم بندی فلزیاب ها که ذکر شد می باشد. جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز به همراه آموزش رایگان، تست فلزیاب در حضور مشتری، 1 سال گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب