خرید فلزیاب خارجی

خرید فلزیاب خارجی

خرید فلزیاب خارجی

فلزیاب خارجی :

در مقالات قبلی در مورد انواع فلزیاب و کاربرد آن ها صحبت کردیم. همان طور که می دانید برخی از فلزیاب های خارجی در بین کاوشگرانی ایرانی از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند. کمپانی های خارجی در این زمینه فعالیت می کنند دارای تکنولوژی های پیشرفته هستند که اکثرا به صورت انحصاری می باشد. در بین تولید کنندگان خارجی محصولات شرکت های فلزیاب ماینلب استرالیا ، فلزیاب گرت آمریکا ، فلزیاب لورنز آلمان ، فلزیاب فیشر آمریکا ، فلزیاب او کا ام آلمان در بازار داخلی به فروش می روند و در بین کاوشگران از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. اما همین علاقه کاوشگران به فلزیاب خارجی باعث شده تا برخی افراد سودجوء در بازار داخلی اقدام به ساخت مدل های مشابه و تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی کرده و به فروش برسانند.

خرید فلزیاب خارجی
خرید فلزیاب خارجی

فلزیاب های خارجی موجود در بازار داخلی :

از بین برند های خارجی فلزیاب که در ایران خرید و فروش می شودند فقط فلزیاب های خاصی از هر برند در بازار داخلی وجود دارند. همان طور که می دانید دلیل استفاده از این دستگاه ها در ایران کاوش گنج و دفینه می باشد بنابراین بهترین گزینه برای کاوشگرانی ایرانی فلزیاب پالسی می باشد. بنابراین فلزیاب های خارجی که توسط کاوشگران مورد استفاده قرار می گیرند اکثرا دارای سیستم پالسی هستند زیرا عمق بیشتری را کاوش می کنند. این فلزیاب ها شامل موارد زیر می باشند:

خرید فلزیاب خارجی اورجینال :

فلزیاب های خارجی موجود در بازار داخلی  به دلیل محدودیت های واردات قانونی ، از قیمت بالایی برخوردار هستند و فاقد گارانتی و ضمانت کمپانی سازنده می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید فلزیاب خارجی هستید حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید. در شرکت IKPV انواع فلزیاب خارجی اصل همراه با ضمانت نامه و آموزش کار با فلزیاب ارائه میشود. انواع گنج یاب تصویری ، گنج یاب مگنتی ، گنج یاب نقطه زن ، گنج یاب پالسی و …قابل انتخاب میباشد و همچنین برای کمک به کاوشگران محترم امکان خرید قسطی فلزیاب نیز فراهم شده است. تمامی محصولات ارائه شده دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب