خرید فلزیاب در افغانستان

خرید فلزیاب در افغانستان

خرید فلزیاب در افغانستان

آشنایی با تاریخ باستانی افغانستان :

همان طور که می دانید افغانستان یکی از کشور های آسیایی است که دارای تاریخ کهن با امپراتوری های متفاوت در بازه های زمانی که در طول تاریخ بر این کشور حکومت کرده اند. همین تاریخ کهن باعث شده تا افغانستان یکی از باستانی ترین کشور های منطقه شناخته شود. باستان‌شناسان در افغانستان شواهدی از سکونت انسان‌ها تا بیش از 50،000 سال پیش از میلاد مسیح به‌دست آورده‌اند که از زمان زیست در این سرزمین آثار باستانی بیشمار به جای گذاشته شده است.

خرید فلزیاب در افغانستان
خرید فلزیاب در افغانستان

مناطق باستانی در افغانستان :

از آثار باستانی های مهم در افغانستان که بی بهره از گنجینه ها و دفینه های پنهان نیز نمی باشد می توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • پل مالان : این اثر باستانی بر روی رودخانه هریرود در منطقه مالان قرار دارد که در دوران قدیم محل عبور کاروان هایی بوده که به قندهار و هند سفر می کردند.
  • قلعه بست : این قلعه در ولایت هلمند قرار گرفته که قدمت آن به پیش از اسلام بر می گردد.
  • باغ بابر : این باغ در شهر کابل توسط بابر شاه (اولین پادشاه گورکانی ) ساخته شده است و بخاطر علاقه ای که به این باغ داشته جسد وی نیز در همین مکان دفن شده است.
  • چهل زینه (چهل پله) : چهل زینه (چهل پله) یکی از آثار تاریخی و دیدنی افغانستان در ولایت قندهار است، در زمان همایون ‌شاه ساخته شده و بر روی کوهی قرار دارد. راهی با چهل‌پله در این کوه به اتاقی می‌رسد که سنگ‌نوشته‌ای به فارسی در آن حکایت از تکمیل ساخت این اتاق دارد.

ادامه اثار باستانی ها :

  • غار های بامیان : غارهای تاریخی بامیان که روزگاری محل دعا و نیایش راهبان بودایی بوده است از مهم‌ترین غارهای افغانستان از نگاه تاریخی به حساب می‌آید و در حال حاضر برخی از ساکنان شهر بامیان به علت فقر و نداشتن سر پناه در داخل این غارها زندگی می‌کنند.
  • قصر دارالامان : قصر دارالامان از بناهای تاریخی افغانستان است. این ساختمان به فاصله هشت کیلومتر به طرف جنوب غرب شهر کابل در حوزه چهاردهی کابل که قبلاً افشارتپه نام داشت، در زمان امان‌الله خان ساخته شده‌است. دارالامان در جنگ‌های داخلی سال‌های دهه هفتاد خورشیدی آسیب بیشتری دید و سرانجام به ویرانه‌ای تبدیل شد و در دو دهه گذشته، مورد استفاده نبوده‌است.
  • تخت رستم : تخت رستم نام یکی از آثار تاریخی افغانستان واقع در استان سمنگان آن کشور است. استان سمنگان از مناطق کهن افغانستان است و تخت عظیم سنگی در آن قرار دارد. مردم افغانستان معتقدند که این تخت توسط رستم ساخته شده و زرتشت ۱۰ سال روی آن زندگی کرده‌است. تخت رستم و غارهای آن که مربوط به دوره بودایی است و غارهای آن امروزه تقریباً %۱۵ ویران شده‌است. خود تخت نیز نیاز به بازسازی دارد.

خرید فلزیاب در افغانستان :

همان طور که اشاره کردیم افغانستان کشوری است که دارای گنجینه ها و دفینه های ارزشمند می باشد. بنابراین گزینه مناسبی برای کاوشگرانی که علاقه مند به گنج یابی و دفینه یابی هستند می باشد. از این رو کمپانی IKPV با راه اندازی عاملین فروش در شهر های کابل ، مزار شریف ، قندهار سعی دارد تا نیاز کاوشگرانی که قصد خرید فلزیاب در افغانستان را دارند فراهم کرده و انواع دستگاه های فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، آنتن راداری و … را به مشتریان افغان ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

نظر برای “خرید فلزیاب در افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب